<p>Eergisteren had ik opeens een positieve test in mijn handen!! Terwijl we net begonnen waren aan een traject bij de gynaecoloog.</p><p>Voor de zekerheid heb ik er nog een paar gedaan en die waren ook allen duidelijk positief. Ik heb zelfs mijn HCG laten prikken omdat ik het niet geloofde. Die was op dat moment 20076 IU/L.</p><p>Https://www.mupload.nl/img/q9tked.jpg</p><p>Maar de data lijken voor mij niet te kloppen. 5 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. 27 mei tot 6 juni hebben we om de dag geklust omdat dat volgens de app mijn vruchtbare periode was. Maar ik heb op 6 juli nog een test gedaan en die was negatief. En 9 juli heb ik bij de gynaecoloog nog een inwendige echo gehad en daar was ook niets te zien. Toen heb ik een kuur primolut gehad om mijn menstruatie op te wekken. Die heb ik geslikt van 9 juli tot 18 juli. En afgelopen vrijdag (26 juli) was ik nog steeds niet ongesteld geworden dus belde ik de poli gynaecologie wat nu de bedoeling was. Die hebben meteen voor de zelfde dag een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. Maar ik moest vooraf voor de zekerheid even een testje doen. Ik lachte haar bijna uit aan de telefoon, tuurlijk zou die niet positief zijn! Maar dat was hij dus wel!! Ik heb nergens last van en voel niets.</p><p>Ik snap er niets meer van...</p><p>Bovendien heb ik sinds gistermiddag last van bruin slijmverlies. Betekend dit dat het einde verhaal is of is er nog een kans dat alles goed gaat?</p><p>Zucht</p><p>Xx</p>