Wat is er aan de hand?

<p>Eergisteren had ik opeens een positieve test in mijn handen!! Terwijl we net begonnen waren aan een traject bij de gynaecoloog.</p><p>Voor de zekerheid heb ik er nog een paar gedaan en die waren ook allen duidelijk positief. Ik heb zelfs mijn HCG laten prikken omdat ik het niet geloofde. Die was op dat moment 20076 IU/L.</p><p>Https://www.mupload.nl/img/q9tked.jpg</p><p>Maar de data lijken voor mij niet te kloppen. 5 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. 27 mei tot 6 juni hebben we om de dag geklust omdat dat volgens de app mijn vruchtbare periode was. Maar ik heb op 6 juli nog een test gedaan en die was negatief. En 9 juli heb ik bij de gynaecoloog nog een inwendige echo gehad en daar was ook niets te zien. Toen heb ik een kuur primolut gehad om mijn menstruatie op te wekken. Die heb ik geslikt van 9 juli tot 18 juli. En afgelopen vrijdag (26 juli) was ik nog steeds niet ongesteld geworden dus belde ik de poli gynaecologie wat nu de bedoeling was. Die hebben meteen voor de zelfde dag een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. Maar ik moest vooraf voor de zekerheid even een testje doen. Ik lachte haar bijna uit aan de telefoon, tuurlijk zou die niet positief zijn! Maar dat was hij dus wel!! Ik heb nergens last van en voel niets.</p><p>Ik snap er niets meer van...</p><p>Bovendien heb ik sinds gistermiddag last van bruin slijmverlies. Betekend dit dat het einde verhaal is of is er nog een kans dat alles goed gaat?</p><p>Zucht</p><p>Xx</p>

Goh wat bijzonder! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
misschien had je opeens een abnormale lange cyclus en dus dat je eitje heeeeeel laat is gesprongen?? Dat lijkt mij de enigste verklaring.. en ja de ene voelt van alles en de andere helemaal niets.. ik voelde zoveel dat ik wist dat t raak was al wist ik niet eens hoe dat zal voelen van te voren want ben nog nooit eerder zwanger geweest nog nooit ook eerder geprobeerd, was in de eerste ronde meteen raak.
heb je enig idee hoever je al bent?? Want dan zal je het een beetje kunnen uitrekenen wanneer het raak was..
en maak je niet druk om bruin verlies hoor! Ik heb ook bruin/rood verlies gehad een dag voor mijn NOD.. ook ik was in paniek maar nu ondertussen 10 weken zwanger en gisteren me 10 weken echo gehad en alles is goed. Mocht je toch twijfelen kan je altijd je vk / Z-H bellen en dan zullen ze je gerust stellen en vertellen wanneer je, je wel zorgen moet maken.
probeer te genieten hoe eng en onwerkelijk het ook nog is! Voor mij is t ook nog zo onwerkelijk.. gisteren gezien dat er echt een baby in zit en nog geloof ik niet dat het in m’n buik zit.. denk dat je het pas echt geloofd als je beweging gaat voelen.

Gefeliciteerd! Om je gerust te stellen, bruin bloed is oud bloed. Je baarmoeder is zeg maar alle "rommel" aant uitstoten. Ik had bruin/rood verlies van week 5 t/m 8. Gek en onzeker werd ik ervan. Want ik had er ook heftige krampen bij. Die ik herkende van een eerdere miskraam. Maar nu ligt er een heel mooi en lief meisje te slapen in de box :). Dus bloedverlies hoeft niets te betekenen. En je testen..  wow... ik had een heel dun licht streepje! Geniet ervan!!! Lieve groet, susanne

Wat een mooi nieuws,  gefeliciteerd!!
Ik had ook bruin bloed verlies in week 5 van deze zwangerschap (25weken nu) , daar zou ik mij dus geen zorgen om maken.
Bij mijn zoon had ik het niet, dus het verschilt heel erg.
Geniet er van !

Terug
Bovenaan