<p class="p1"><span class="s1">Regelmatig plaats ik hier wel eens een topic met een vraag over een probleem van mijn zoontje, maar eigenlijk vormen al deze topics bij elkaar een veel groter probleem.</span></p><p class="p1"><span class="s1">Mijn zoontje van nu iets ouder dan 4 maanden bleek een sterrenkijker te zijn en werd na 3 uur persen via de vacuümpomp gehaald. Een gezonde jongen, goed op gewicht niets aan de hand. Na 10 dagen stopte mijn zoontje met drinken en begon ineens heel veel te spugen. Ik trok aan de bel en werd naar een kinderarts gestuurd. Die constateerde refluxbaby en indikken. Toen het cb hier langs kwamen na 2 weken zag zij dat mijn zoontje zich extreem overstrekte en een voorkeurshouding had, dus werd ik doorgestuurd naar een manueel therapeut. Daar bleek er een wervel in de nek klem te zitten en binnen een paar weken werd dat verholpen door therapie. In die tussentijd bleef mijn zoon een onrustige baby niet nooit stil kon liggen, zich om alles bleef overstrekken en met periodes weer stopte met drinken. We wisselde van voeding maar niets mocht baten. Na 2/3 maanden dronk hij nog steeds maar 90 cc per fles, sliep nooit en had mega onrust in zijn lijf. Ondertussen kreeg hij in zijn hele gezicht eczeem, dus hup weer naar de kinderarts. Ik moest gaan beginnen met inbakeren en beginnen met koemelk vrije voeding. Het inbakeren helpt enigzins voor de nacht, maar de voeding deed niets. Ik kreeg hormoonzalf voor de nu extreem worden eczeem, en werd op koemelk voeding gezet waar ook geen verknipte koemelkdelen inzitten. De zalf deed wonderen, ondanks dat ik niet aan de hormoonzalf wilde, maar mijn zoontje knapte op. Ik volg dit via een afbouw schema meer na 2 dagen smeren komt het elke keer in alle hevigheid terug. De voeding lijkt niets te doen en volgende week moet ik voor de dubbelblinde private test. Mijn zoontje is nog steeds zo ontzettend onrustig. Hij blijft zich maar overstrekken, ondertussen komt er ook fysio aan huis maar die wilt alleen dat ik hem blijf begrenzen en verder kan ik niets. Hij blijft elke keer maar halve flessen drinken en begint dan te huilen, overstrekken en wilt niet meer. Nu op meer dan 4 maanden heeft hij weer extreme kramp snachts, slaap ik al tijden niet en kan ik hem alleen maar bij me nemen. Ik word er ondertussen zo wanhopig en oververmoeid van dat ik gewoon even niet meer weet wat er aan de hand is met hem. Nu krijgt hij ook nog eens tanden wat alles natuurlijk niet beter maakt. </span></p><p class="p2"> </p><p> </p><p class="p1"><span class="s1" style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik dacht ik vertel toch eens hier het verhaal op de hoop dat iemand dit herkent. </span></p>