Wat is er nou echt met mijn baby?

Lijkt dat het bij voeding zit(krampen etc). Misschien toch neocate proberen, omdat sommige kindjes minder goed op puramino reageren. Misschien is er ook wat medisch aan de hand met darmen of iets dergelijks. Ze overstrekken en huilen e.d. niet voor niks! Nieuwe voeding heeft wel zo'n 2 weken nodig. Btw. Laat het indikken eens weg. Dit kan voor erge krampen zorgen!!! En als het echt niet anders kan,  dan gelilact proberen. 

Naar aanleiding van mijn topic ben ik vrijdag naar het consultatiebureau geweest en heb daar weer mijn hele verhaal neergelegd. Er werd een jeugdarts bijgehaald. Ze heeft hem bekeken en zag vooral dat er behoorlijk wat spanning in de rug zit, ook heeft hij kruipneigingen en doet handelingen die normaal gesproken pas op 9 maanden worden gezien ( hij is 4 maanden ) dit is allemaal natuurlijk vroeg en frustrerend. Ook zat er veel spanning in zijn bovenlichaam. Maandag is de eerste dag van de provocatie test en de jeugdarts wilt op de uitslag wachten. Ze opperde dat als dit niet mocht baten we ook nog neocate kunnen proberen en als er uit de test zou komen dat het geen koemelkeiwit allergie is ze mij doorstuurt naar een dermatoloog. Aangezien hij ook een fles weigeraar is gaan we toch maar weer door met hapjes introduceren om toch alternatieven te gaan zoeken voor het niet drinken van de fles. 

gelukkig probeert zij mij weer wat verder te helpen ?

Wat fijn dat de jeugdarts zo meekeek.
Wij zitten aan de nutramigen lgg. 
 Bij de Eerste andere voedingen gehad daar bleef de onrust. Dat stopte bij deze voeding bij de 2e na symptomen hier dus gelijk mee gestart en is succesvol 
Neocate is echt koemelkvrij, zover ik weet, dus zou dat proberen. Al is 't maar om echt uit te sluiten. 
Hier gaven ze 't advies dat t  langere tijd gebruikt moest worden de aangepaste voeding, 2 a 4 weken dan was alle Melk pas uit 't lijfje. 
Bij de 1e ook ingedikt daar mee gestopt vanwege krampen. Spuugde dan wel erg veel maar had hij minder last van. 
Wat 't ook is hoop dat jullie er snel achterkomen! 

Heel herkenbaar! Onze zoon is al sinds de geboorte erg onrustig. De kinderarts constateerde dat hij vooruit loopt op zijn ontwikkeling. En idd de diagnose huilbaby die in onze ogen te snel word gegeven. In het begin waren wij ook zo wanhopig dat we van alles gingen uitrooberen. Ik lees dat je dat ook doet/ gedaan hebt. Maar misschien is het een idee om daar even een pauzr in te lassen. Van zoveel mensen en verschillende methodes werd onze kleine nog onrustiger. We hebben toen besloten met alles te stoppen en zelf een strikte routine aan te houden. Dit heeft na een maand zijn vruchten afgeworpen. Zelf hadden we geen last van reflux of allergie. Dus daar heb ik geen tips voor. Maar ik wens je veel succes en hoop dat het gauw beter wordt. 

Terug
Bovenaan