Wat is er nou zou geweldig aan borstvoeding ????

....Anoush krijgt nog borstvoeding (7 sept 6 mnd) en nu moet ik stoppen omdat ik medicijnen voor mijn schildklier nodig heb die niet samengaan met bv.....en ik vind het zoo erg! Ik ben best pro bv, maar ze heeft bijna 6 mnd gehad en is rond en gezond, dus ik zou me er bij neer moeten kunnen leggen. Het is vast een hormonending en ik hoop dat ik me er snel bij neer kan leggen..
x

Hihi ik snap het wel hoor. Bij mijn eerste vond ik het ook ontzettend moeilijk. Toen moest ik stoppen met 3 maanden, ook wegens medicijnen. Ik heb enorm gejankt maar achteraf dacht ik: wat was er nou zo erg aan? Het zijn echt de hormonen die toen opspeelden. Vast ook bij jou!!

Sterkte!!

x Martha

Heey Liam heeft tot 4 mnd bv gehad en niet eens volledig, omdat ik vond dat het mezelf heel erg beperkte..Liam kreeg 's morgens en 's avonds. Vind bv heeeeeeeel bijzonder en zou nooooooooooit mijn kindje deze goede bouwstenen willen ontnemen, maaaaar en bvfanaat ben ik nou ook weer net niet (iedereen anders in denk ik)....
MAAR zelf ik kon er geen afscheid van nemen ;) Huuln, huuln, huuln en schuldgevoel, huuln huuln huuln......Dat zijn wel hormonen, maar merkte wel dat hoe rustiger ik het afbouwde en er samen met Liam naar toe kon leven dat we de laatste bv gingen doen, ik er veel rustiger onder was!
Suces meissie!

hier wel een grote borstvoedingfanaat, behalve dat je het altijd zelf moet geven zie ik niets anders dan voordelen!
Maar goed, als je vanwege eigen gezondheidsredenen moet stoppen dan is het niet anders, hoe jammer ook... maar 6 maanden is toch ook goed!

Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, geef zelf nog bv bijna 6 maanden..echt heel bijzonder!! maar je eigen gezondheid is natuurlijk ook heel belangrijk!! Super toch dat je het 6 maanden hebt gedaan!! Dan pakt niemand je meer af!

Ik kon ook moeilijk de stap nemen om te stoppen en nog ben ik niet volledig gestopt, maar ik had totaal geen ritme met lycke, ze dronk ook mega snel en wilde graag ook altijd nog een slok voordat ze naar bed ging, 4 uur tussen de voedingen redde ik dus niet. Sinds 3 dgn geef ik dus 3 voedingen de fles en de voeding van 's morgens bv, merk dat ik echt niet genoeg heb, want mijn borsten staan niet op knappen als ik een dag niet voed. Ze komt ook altijd nog 's nachts tussen 3 en 4 en dan drinkt ze ook nog even bij mij

Snap dat het moeilijk is voor je om te stoppen, is toch een intiem moment wat je samen met je kindje hebt, maar 6 maanden heb je bv gegeven daar mag je erg trots op zijn

Lycke heeft 5,5 mnd volledig bv gekregen

Hey Taraneh, wat voor problemen heb je met je schildklier dan? Hier ook een schildklierpatient en bij mij gaat het super... Ik slik thyrax en best een hoge dosis maar dit maakt niks uit voor de BV....

Jasmijn is nu bijna 5 maanden en ik wil ook nog wel eventjes door gaan, het wordt stiekem steeds fijner, ook omdat ze je zo lief aankijkt tijdens het voeden....

Terug
Bovenaan