Wat is er nou zou geweldig aan borstvoeding ????

Ik vind dat je juist heel trots mag zijn omdat je 6 maanden je kindje zelf gevoed hebt!
Ik denk dat ik de beslissing ook heel moeilijk zou vinden, kan me nog niet voorstellen dat ik ermee ga stoppen. Maar nood breekt wet, je hebt echt meer dan je best gedaan!

ja ik ben ook heel trots op je!! Zelf wilde ik eerst geen BV geven omdat ik binnen 3 maanden na uitgerekende datum ook weer aan medicijnen moest die niet met BV samengingen. De nacht voor de geboort toch besloten ik ga proberen, en dan zolang het kan, maar bij mij is de productie totaal niet op gang gekomen.
Maar als het ook om jouw gezondheid gaat zou ik toch gaan zeggen, als er echt geen medicijnen zijn die wel icm BV kunnen om het te gaan afbouwen.
Want ja je kind het beste geven is heel belangrijk, maar het is even belangrijk dat hij een gezonde moeder heeft.
Ik vind het heel knap van je dat je het zo goed hebt gedaan, en nu door andere omstandigheden moet stoppen.

thnx voor de lieve reacties! Voelt toch als wat steun.
Babette, waarschijnlijk werkt jouw schildklier te langzaam. Tyrax is het hormoon dat je dan tekort komt en dat is idd niet schadelijk. Mijn schildklier werkt veel te snel en moet dus geremd worden door medicijnen. De hebben invloed op de schildklier van Anoush..niet zo goed dus..
Ik heb hier eerder last van gehad en voelde me toen het spul goed ingeregeld was weer helemaal gezond, dus daar kijk ik nu maar naar uit.
Vandaag gaat de 2e voeding er af... Ik hoop zo dat ze voordat ik helemaal stop de nachten doorslaapt...
x

Ik ben ook trots op je dat je 6 mnd bv heb gegeven. Ik ben ook bv fan en snap heel goed dat het moeilijk is om te stoppen. Zelf zie ik ook alleen maar voordelen aan bv en nadelen aan flesjes dus ja ik vind bv heel geweldig :) Maar ik realiseer me ook dat ik 2x het geluk heb gehad dat het bijna vanzelf ging/gaat.

Stoppen is altijd lastig, maar je gezondheid gaat voor! Sluit het ritueel af en maak een mooie foto van jullie laatste bv samen straks.

heel veel sterkte met stoppen. En, ik heb beide kids een jaar gevoed. Dan is het nog erg....
Het zit 'm gewoon in een stukje loslaten ofzo. En ook een hormoonkwestie!

@taraneh ze hebben mijn schildklier helemaal verwijderd 4 jaar geleden, had ook een veel te snel werkende schildklier en werd bovendien allergisch voor alle medicatie.... Hoop dat je snel goed ingsteld bent want dat scheelt een heleboel inderdaad! En hou er inderdaad rekening mee dat de emoties ook van dat stomme ding komen....

Thyrax schijnt zelfs een positieve invloed te hebben op de BV dus waarschijnlijk ook dat het bij mij goed gaat.

Anyhoe, succes! Ik weet precies wat je voelt... (al is het lang geleden...)

Terug
Bovenaan