Wat is het eerste wat je kind roept....

Als hij/ zij wakker is?

Als Jesse s'ochtends wakker wordt zegt ie meestal. joehoe mama.
En daarna mama, Jesse uit bed, joe hoe.
Ik vind het zo grappig

Gr Linda

Sarah speelt vaak nog lekker rustig in haar bed, maar als ze daar klaar mee is roept ze "mama ik ben wakker!" en als het haar te lang duurt voor we reageren roept ze "mama ik ben echt wakker!" hihi zo grappig met de nadruk op echt en soms zegt ze ook ik ben echt héél wakker...

groetjes Tamar

Ook hier is het eerste wat geroepen wordt:
MAMA!!! Sjonge die papa's.

En als Benthe het te lang vindt duren, dan roept ze:

MAM!!

Dat lijkt momenteel wel haar nieuwe stopwoordje!!

En meestal als papa haar er dan uit haalt zegt ze: Ben jij niet werken papa!!! Haha!!

Groetjes

Hier is ook Mama de pineut :)

Ze begint zachtjes Mama... En als ik niet snel genoeg naast d'r bedje sta dan gaat ze harder roepen en korter op elkaar...

En als papa dan even roept...Lindy je moet nog even slapen is het huilen geblazen en kan mama er alsnog uit haha

Sammie

Het zijn altijd de mama's!! haha. Als papa hem uit bed haalt is het meteen ook mama. Hahaha.

Ik moet zeggen dat ik ook altijd sneller naar mijn moeder vroeg dan naar mijn vader. Toe waren de tijden ook nog heel anders.

Gr Linda

Kyan trekt gelijk zijn conclusies: als mama hem komt halen dan haalt hij zijn schouders op met zijn handjes omhoog en zegt:" papa berken." (=werken)
Hij roept nog niet echt, hij speelt met zijn knuffels en muziek tot hij er genoeg van heeft en dan begint hij te jengelen/huilen. Laatst hoorde ik hem mama roepen maar dat is echt nog af en toe!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan