Wat is het eerste wat je kind roept....

Als ik Roan uit zijn bedje haal zeg ik als eerste goedemorgen roan tegen hem en als antowoord krijg ik dan mogge mama! dan zeg ik heb je lekker geslapen? en dan is het ja!
en het volgende wat hij dan zegt is PAP!!!
Dit is als ik moet werken, als ik vrij ben en hij is wakker dan zeg ik kom maar Roan en dan komt hij naar onze slaapkamer nog even lekker liggen...

Gr mascha

Rik begint het mama liedje te zingen.
Mama mama mama mama mama mama mama. En dan kan ie heel lang volhouden. Als papa dan roept of die wil hem gaan pakken word ie boos?? Hebben jullie kids dat ook?
Ik mag hem alleen uit bed halen, naar bed brengen is geen probleem daarentegen.

Gr Saskia

Hier is het ' Mama ik wil eruit!' of als ik niet snel genoeg reageer ' Mama moet schone luier' ja deze kleine is echt heel slim hoor!!
Maar als ik helemaal niet reageer of als ik al een keer geweest ben en gezegd heb dat ze nog moet blijven liggen , dan probeert ze het bij papa....

Dylano roept eigenlijk papa en mama, maar net hoe het hem het beste uitkomt ;-)

Hij gaat vaak eerst ff wakker worden, en word dan steeds drukker, en gaat op een gegeven moment lawaai maken, zodat we er wel uitmoeten, anders word Syl wakker.

Liefs Deb.

onze kleine meid meld zich duidelijk smorgens hoor. eerst mama ikke wakker, reageer ik niet dan gaat ze over op papa pappa net zolang tot er iemand reageert maar dan gaat ze wel steeds harder hoor. dus snelheid geboden, er liggen er nml nog 2 te slapen

Terug
Bovenaan