Wat is het hier rustig! Stilte voor de storm??

@ Butterfly Jess Begrijpelijk dat je verlangen groot is om je kleintje te kunnen zien!! Hopelijk komt de bevalling op gang voordat je gestript wordt!! ik ga voor je duimen dit weekend!!

@ Gaabiej ook voor jou spannend! hopelijk mag ook jij je je baby snel in je armen sluiten!

En voor alle anderen hoop ik het natuurlijk ook!! Meiden succes en ik hoop dat er dit weekend een hoop geboorteberichtjes geplaatst gaan worden.

In ieder geval een fijn weekend!

Dankjewel!! Lief van je!
Ik duim ook voor iedereen die al mag bevallen, dat zijn er aardig wat volgens mij...
En voor degenen die nog niet mogen, nog even volhouden en dan zijn ook jullie aan de beurt. Al weet ik inmiddels hoe vervelend dat wachten kan zijn...

lees ook meerdere malen per dag hoor, maar soms geen zin om te schrijven of weet gewoon niet wat hahaha

hou wel iedereen in de gaten en als sommige even niet aanwezig zijn (butterfly bijvoorbeeld) duim ik dat het zo ver is voor haar

Hai, ik weet dit meer dat ik thuis mag blijven en de metingen verkeerd zijn uitgevoerd..Erg he! maar gelukkig een goed gevoel dat ze gekeken hebben de kleine weegt 6 pond en dat vond ze niet heel magertjes dus scheelde weer een hoop stress.Nu had ik gisteren hele heavy weeen en nou weer totaal niet.Hoe ik mezelf voor lieg haha niet normaal. zo van baby kom maar en dan blijft ze nog zitten..pipootje ook he!

Liefs Nice

Terug
Bovenaan