Aaah, wat haat ik dit forum, heb ik net het bericht 4x gesplaatst. En ik zag maar niet dat het geplaatst werd, grr
@Nathalie: Leuk hè, om alle spulletjes te kopen. Wat hebben jullie voor wandelwagen? En watvoor soort meubeltjes?
Leuk om de kamer met lichtblauw/roze en bruin te combineren. Watvoor tekst komt er op de muur?
@Jane: 1,5 is idd nog wel klein voor al in een groot bed. Dan is de oplossing van zo'n bedje wel ideaal! Ons zoontje is dan 2 jaar en gaat wel in een groot bed, denk wel dat dat moet kunnen. We hebben sowiso ook nog een wiegje waar de baby in kan en anders slaapt ons zoontje nog maar even door in het ledikant.
Heb je al bedacht wat je dochter voor kamer krijgt, mocht ze een nieuwe kamer krijgen?
Ik ben blij dat ik van mijn misselijkheid af ben. Ik heb wel soms 4x per dag moeten overgeven. Ik ben nu nog soms wel misselijk maar niet meer tot het overgeven toe. Ik heb er ook 4x voor bij de huisarts geweest die me telkens nieuwe pillen voorschreef want ik bleef met pillen gewoon overgeven.
Ik hoop voor je dat het gauw over is, want zo kun je ook niet optimaal genieten. En al helemaal niet handig als je een kindje van een jaar hebt.
Onze babykamer is trouwens wit met beige strepen. De meubels zijn van hout, ook wit. Heel neutraal. De aankleding is met schaapjes.
Ik denk dat we wel willen weten over 5 weken wat het wordt, en dan kan ik alsnog aankleden met roze of blauw. Maar het beige vind ik gewoon ook erg leuk voor een baby. Naderhand krijgen ze toch al zo snel een echte jongens- of meidenkamer.
Ik heb ook een tekst op een muur (stickers) het liedje slaap kindje slaap.