wat is het hier rustig

Ik ben administratief medewerker zit dus de hele dag op me kont achter de pc hahah. Ik ben al minder gaan werken van 8 naar 6 uur per dag vanwege me moeheid en met 20 weken moet ik nog minder gaan werken. dit is omdat ik hartpatient ben en dus meer last heb van de vermoeidheid. 8 weken voor de uitgerekende datum moet ik helemaal stopppen.

wat voor werk doe jij dittie? en kan de kleine het een beetje bevatten dat hij grote broer wordt. of misschien is hij daar nog net iets te jong voor.

liefsss

Jouw zwangerschap lijkt me dan niet zo onbezorgd als de mijne. Moet je ook meer voor controle?
Heb je zo geen last?

Ik ben thuismoeder en heb een eigen winkeltje wat ik goed kan combineren.
Ons kindje snapt er nog niet veel van, maar als ik vraag waar is de baby wijst hij naar mijn buik. Ons kleine nichtje is ook pas geboren en hij vind haar helemaal geweldig. Dus is wel leuk om al te zien.

wat schatti dat hij dan naar je buik wijst. wordt vast een trotse grote broer.

ja ik moet meer voor controle komen omdat ik op controle moet bij de gyn en bij me cardioloog, maar valt opzich mee. 2x bij gyn geweest en 1x bij cardioloog. en 1x bij de genitcus geweest en 1x nekplooimeting gehad, dus ben nu 5 z naar het ziekenhuis geweest. 6 augustus weer naar de gyn en met 20 weken krijg ik 3 echo's waarvan 2 een half uur en 1 een uur. 1 echo waar ze mijn hart gaan controleren, en 1 waar ze de placenta en navelstreng op doorbloeding controle en 1 echo waar ze het hartje van ons kindje gaan nakijken op afwijkingen. en waarschijnlijk allemaal op 1 dag dus wordt een lange dag maar wel leuk al die echo's.

tegen de bevalling zie ik wel op. aangezien ik nu al erg moe ben ben ik benieuwd hoelang ik die weeen weg kan puffen en hoelang ik het vol hou met persen, ga dus ook vragen om ruggenprik zodat ik me krachten kan sparen voor het persen. maarja niet te veel over nadenken anders ga ik me alleen maar zorgen maken en dat is niet goed.

liefsss

Goedemorgen dames,
Nou rustig is het hier niet meer. Gezellig!

Bregtsje heb je de uitslag van het bloedprikken al. Vervelend dat je zo moe bent en het warme weer werkt dat ook niet echt mee.
Nathalie, wat een echo's staan er allemaal nog op de planning! Maar wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Dat zal wel rust geven. Met mijn bevalling heb ik ook een ruggeprik gehad. Ik moest met een medische indicatie toch in het ziekenhuis bevallen (stuitbevalling) en dacht zo snel als het pijn gaat doen wil ik een ruggeprik. Toen ik er om vroeg moest ik nog even wachten en tegen de tijd dat ik hem kreeg zat ik in een weeenstorm. Het was echt heerlijk!!! Nadat hij werkte kwam je echt weer bij, je voelt alleen nog lichte krampjes. Ik kan het je echt aanraden.
Dittie, ik weet nog niet wat ik met de kamer voor mijn dochter ga doen. De kleuren die ik gebruikt heb zijn niet echt voor een babykamer. Namelijk petrolkleurig behang met zwarte bloemen en knalroze acceciores (schrijf je dat zo?!haha). Het zal er denk ik aan liggen of er een knulletje of meidje in de buik zit met wat ik ga doen.
Verder ben ik thuismoeder/huisvrouw. Na de bevalling van mijn dochtertje ben ik gestopt met werken. Ik heb nog wel 4 maanden in parfumerie gewerkt toen mijn dochter 5 mnd was, maar dat was eigenlijk niet te combineren met het werk van mijn man. Wij hebben namelijk een veebedrijf. En daarmee is mijn man 7 dagen in de week mee zoet.
Je hebt een hele leuke website. Echt leuke kadootjes heb je in je assortiment. Loopt het ook goed of ben je er pas net mee begonnen.

We gaan maar eens beginnen met poetsen, heb mijn meissie in bed gelegt en kan nu weer een uurtje vooruit. Vanmiddag lekker luchen met een vriendin en vanavond nemen we mijn ouders mee uit eten!! Wat hebben we het toch weer slecht haha.

Dames, nog een fijne dag vandaag!!

Liefs Jane

Terug
Bovenaan