Goedemorgen dames,
Nou rustig is het hier niet meer. Gezellig!
Bregtsje heb je de uitslag van het bloedprikken al. Vervelend dat je zo moe bent en het warme weer werkt dat ook niet echt mee.
Nathalie, wat een echo's staan er allemaal nog op de planning! Maar wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Dat zal wel rust geven. Met mijn bevalling heb ik ook een ruggeprik gehad. Ik moest met een medische indicatie toch in het ziekenhuis bevallen (stuitbevalling) en dacht zo snel als het pijn gaat doen wil ik een ruggeprik. Toen ik er om vroeg moest ik nog even wachten en tegen de tijd dat ik hem kreeg zat ik in een weeenstorm. Het was echt heerlijk!!! Nadat hij werkte kwam je echt weer bij, je voelt alleen nog lichte krampjes. Ik kan het je echt aanraden.
Dittie, ik weet nog niet wat ik met de kamer voor mijn dochter ga doen. De kleuren die ik gebruikt heb zijn niet echt voor een babykamer. Namelijk petrolkleurig behang met zwarte bloemen en knalroze acceciores (schrijf je dat zo?!haha). Het zal er denk ik aan liggen of er een knulletje of meidje in de buik zit met wat ik ga doen.
Verder ben ik thuismoeder/huisvrouw. Na de bevalling van mijn dochtertje ben ik gestopt met werken. Ik heb nog wel 4 maanden in parfumerie gewerkt toen mijn dochter 5 mnd was, maar dat was eigenlijk niet te combineren met het werk van mijn man. Wij hebben namelijk een veebedrijf. En daarmee is mijn man 7 dagen in de week mee zoet.
Je hebt een hele leuke website. Echt leuke kadootjes heb je in je assortiment. Loopt het ook goed of ben je er pas net mee begonnen.
We gaan maar eens beginnen met poetsen, heb mijn meissie in bed gelegt en kan nu weer een uurtje vooruit. Vanmiddag lekker luchen met een vriendin en vanavond nemen we mijn ouders mee uit eten!! Wat hebben we het toch weer slecht haha.
Dames, nog een fijne dag vandaag!!
Liefs Jane