wat is het hier rustig

Jammer dat er zo weinig wordt gekletst hier.

Zijn jullie al bezig met de voorbereidingen van de baby? Spulletjes kopen, kamer inrichten etc??
Omdat het bij ons de 2e is, kan je toch een stuk minder kopen, jammer ;)
We gaan nu eerst de kamer van ons zoontje opknappen en dan kan ik de babykamer weer restylen. En dan mogen de dozen met babykleertjes en spulletjes weer naar beneden. O daar heb ik zo'n zin in...

Ja, ik vind het hier ook heel rustig. Jou verhaal is herkenbaar. Ook ik ben zwanger van de tweede en wat babyspullen betreft hoeven we weinig meer te kopen. Maar de oudste moet wel een andere kamer. Dus flink klussen deze zomer....
Leuk om straks dat echt kleine spul weer te kunnen pakken, neerleggen en natuurlijk ook weer een beetje nieuwe kleding kopen.
Hoeveel weken ben jij? Ik ben nu 15.5w.

groetjes

Ik kan geen berichten meer typen in de andere topic. ze komen niet meer aan. Ik kon gisteren ook jouw laatste bericht niet lezen...
Ik heb gisteren en vanmorgen getypt, maar er verschijnt maar geen bericht.
Dan gaan we hier maar verder????

ohw wat gek. nou dit heb ik als laatste gestuurd

wat schatti dat hij dan naar je buik wijst. wordt vast een trotse grote broer.

ja ik moet meer voor controle komen omdat ik op controle moet bij de gyn en bij me cardioloog, maar valt opzich mee. 2x bij gyn geweest en 1x bij cardioloog. en 1x bij de genitcus geweest en 1x nekplooimeting gehad, dus ben nu 5 z naar het ziekenhuis geweest. 6 augustus weer naar de gyn en met 20 weken krijg ik 3 echo's waarvan 2 een half uur en 1 een uur. 1 echo waar ze mijn hart gaan controleren, en 1 waar ze de placenta en navelstreng op doorbloeding controle en 1 echo waar ze het hartje van ons kindje gaan nakijken op afwijkingen. en waarschijnlijk allemaal op 1 dag dus wordt een lange dag maar wel leuk al die echo's.

tegen de bevalling zie ik wel op. aangezien ik nu al erg moe ben ben ik benieuwd hoelang ik die weeen weg kan puffen en hoelang ik het vol hou met persen, ga dus ook vragen om ruggenprik zodat ik me krachten kan sparen voor het persen. maarja niet te veel over nadenken anders ga ik me alleen maar zorgen maken en dat is niet goed.

liefsss

Ik snap echt niets van de site, ik hoop dat de problemen gauw opgelost zijn.

@ Jane: vervelend hè, dat er geen berichten worden geplaatst. Hoop dat je lunch gezellig was.

@ Nathalie: Je hebt dus wel heel wat meer controles, maar wel fijn dat alles zo goed in de gaten wordt gehouden. Is het erfelijk? Ja, de positieve kant is inderdaad de vele echo's, kun je je kindje ook lekker vaak bekijken.
Je kunt dus wel op de natuurlijk manier bevallen? Mag ik vragen wat je precies hebt?

Terug
Bovenaan