Wat is het hier rustig.......

Goedenmorgen dames,

Wat is het rustig op de site.
Alles goed met iedereen?
Wij moeten nog twee dagen klussen één dag inrichten en dan zijn we helemaal babyproof.
Op naar het grote avontuur der bevallingen.
Het wordt nu wel spannend moet ik toegeven.
Nog iets minder dan zeven weken en wij hebben onze hummels in de handen.

Succes iedereen met de laatste loodjes en tot horens.

Liefs Tamara

Hoi Tamara,

Leuk hoor dat jullie bijna klaar zijn. Het is inderdaad wat rustiger geworden. Misschien ligt het aan het weer?
Ik vertrek vanavond met de nachttrein voor 2 1/2 week naar Nederland en verheug me er heel erg op.
Ben benieuwd wanneer we de eerste geboortemeldingen krijgen.

Groeten,
Meinke

Hoi Tamara,

Leuk hoor dat jullie bijna klaar zijn. Het is inderdaad wat rustiger geworden. Misschien ligt het aan het weer?
Ik vertrek vanavond met de nachttrein voor 2 1/2 week naar Nederland en verheug me er heel erg op.

Groeten,
Meinke

Hoi Tamara,

Groeten,
Meinke

Hoi Tamara,

Groeten,
Meinke

heyhey

tja, tis lekker weer he :p
sochtends doe ik hier de boel opruimen, en smiddags ben ik met mn dochtertje de hort op.
speeltuin, kinderboerderij, park enz.
heerlijk van t weer genieten hoor.

ben vandaag 35 weken zwanger.
voel me nog steeds hartstikke goed.
de harde buiken zijn de afgelopen dagen afgenomen, dus daar ben ik ook wel erg blij mee.

t komt nu idd wel heel dicht bij hoor.
over max 7 weken heb ik mn kleine meid in mn armen.
hoe zal ze eruit zien? zal ze op haar zus lijken?
hoe zal de bavalling gaan? krijg ik weer zo'n makkelijke bevalling?
hoe zal t daarna verlopen? tis toch weer hele schema's maken ivm de voeding enz.
hoe zal nathalia op haar kleine zusje reageren?
allemaal vragen, die we binnenkort kunnen beantworden, en waar we nu nog even geduld op moeten hebben hahaha.

ik ga overmorgen heerlijk een weekje op vakantie.
als ik terug kom ben ik al weer 36,2 weken.

moet wel eerlijk bekkennen dat er hier nog wel t een en ander moet gebeuren.

moet nog gordijnen uitzoeken, een lamp uitzoeken, plankjes moeten nog opgehangen worden en wil de lakentjes van de wieg nog een keer wassen.
gaan we allemaal doen, zodra we terug zijn van de vakantie :D
ook moet ik mn ziekenhuis tas nog inpakken hahaha. ook nog niet gedaan :p
en moet nog klossen halen voor onder het bed :S

bij nathalia was alles al klaar voor mn 7e maand,
maar bij deze zwangerschap helemaal niet hihih.
ach, gaat helemaal goed komen.

ik ga snel verder met de boel opruimen, dan kunnen we lekker van het weer genieten.

liefs, do

hoi,
ik heb al aantal spullen uitgezocht.lakens en afdroogdoeken al gewassen behalve de kleding.
de zolder is bijna klaar dan is me dochter haar kamer leeg zolang gaat deze baby even in haar oude kamer.
opknappen doe ik later pas.we gaan deze weekend kijken bij de ikea voor nieuwe kledingkast voor me dochter dan gaat alles intern verhuizen.
en kan alles op gezet worden.en me bed ophoog.mei vakantie gaan we een weekje weg.daarna moeten we ook ons huiskamer helemaal leeg gehaald worden want 2 dagen later komen ze nieuwe vloer leggen.daarna is het echt tijd om alles op orde te gaan brengen,tas klaar zetten kleding wassen.laatste spullen halen.we hebben het nog druk druk.
maar vind het wel lekker dat het nog niet klaar is,want anders duurt je zwangerschap helemaal zo lang.
meinke: veel plezier
do: dus wij ook nu niet de snelste hier haha.
maar het mag ene kant van mij zover zijn,om me heen is de 1 naar de ander bevallen afgelopen dagen..maar die buik en gerommel erin is ook heerlijk.maar moet zeggen heb al helemaal zin in kom maar op me die bevalling.
gr marjan

hehe ik ben niet de enige die het opvalt, dacht al heb ik eindelijk verlof om uren in de tuin met mijn laptopje te zitten bloggen en chatten en forummen is er ineens niemand meer :)

vandaag officieel 1e dag verlof, ben er zo blij mee

1 nadeel ben nu heel druk met offertes regelen voor de badkamer, die lekt vanaf dag 1, veel getouwtrek om gehad maar verborgen gebrek betaalt niet en verzekering ook niet. moeten zelf betalen. hebben het geld niet maar lekkage is nu zo erg dat leidingen ook lekken en wij niet meer kunnen douchen. dus voor de kleine er is moet die badkamer nog af!!! ouders schieten gelukkig voor en wij krijgen in een half jaar nog wel een smak geld van de belasting terug.

babykamer en alles is klaar, tasis bijna ingepakt, nu nog alles gaan wassen en nakijken of ik niet wat vergeten ben. dat is het.

maandag echo bij gynacaeloog, afwachten of die wel beter kan meten hihihi kleine is eigenwijs.

toch gek idee tussen 4 en 8 weken komt de kleine al, zo naar uit gekeken en nu gaat het mij te snel...

groetjes sabine

Terug
Bovenaan