Wat is het hier rustig.......

Ha meiden, tis alweer een tijdje stil he hier - dat rotforum werkt ook niet mee met posten.
Hier gaat het wel okee, moet nog steeds rustig aan doen ivm de vele, niet pijnlijke harde buiken. Maar goed, die heb ik al vanaf week 19, nu 32 3 dagen. De spulletjes zijn er en staan, nu nog even sopje en wassen, tasje pakken; doen we volgend weekend. Aftellen naar het verlof, nog 3 weken na morgen! Hopelijk wordt de vervanger morgen gecontracteerd en kan ik beginnen met overdragen en inwerken. De laatste weken ben ik wel moe en wordt het wat pittiger, zeker met die 40 uur nog werken. Maar ik ga nog steeds naar zwangerfitness woe avond en zondagochtend naar de sportschool, het is zo lekker om nog wat te bewegen zo nu en dan ;-)
Alles gaat ook goed met de kleine, ik ben benieuwd hoe alles zal gaan en ik hoop dat ik nog even van mn verlof kan genieten voordat 'het' begint! Vind het inderdaad ook wel heel snel gaan ineens zeg ...!
groetjes Ingrid

Hoi hoi,
Vandaag op controle bij de Gyn geweest. De kleine is gelukkig weer goed op schema qua groei.
Ik was ook 2 kilo aangekomen!
Ik heb sinds een paar dagen alleen heel veel last van mn buik,een beetje zeurende pijn, aan de linker kant. Volgens de gyn kan het komen door
mijn cyste die ik in mn eierstok heb zitten. Heb er de hele zwangerschap geen last van gehad
en nu speelt het waarschijnlijk weer op omdat de kleine natuurlijk groeit en dat de boel wat meer
in de verdrukking kan gaan zitten. Ik moet het in de gaten houden, mag evt paracetamol tegen de pijn.
Over 2 weken moet ik terug, neem dat ook voor de eerste keer ons zoontje mee, hij is nog niet meegeweest naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd hoe hij reageerd. Hij vind het allemaal wel heel spannend dat ie straks grote broer zal zijn. Geeft nu kusjes op mn buik en als ie slapen gaat zegt ie weltruste lieve baby, ik hou van je... Zo lief!

We zijn hier ook pas begonnen met het kamertje, vorig jaar is er aan de hele achterkant een dakkapel
opgezet, dus alle muren waren al klaar. Ons zoontje is toen ook naar een groot bed gegaan en de babymeubeltjes stonden dus al klaar. Alles moet een sopje hebben en dan de accesoires aan de muur enzo.
Ik ben al wel begonnen met wassen van rompertjes en de kleertjes die ik nog over had van ons zoontje.Echt veel was dat niet aangezien we nu een meid krijgen. Heb dus ook al wel wat bijgekocht... hihi zo schattig allemaal. Mijn man maakte als opmerking
of er ook nog een andere kleur dan roze en wit in de kast zou komen. Dus hij mag het volgende pakje uitzoeken van me haha.
Ik heb de box ook al in de woonkamer staan, beetje vroeg ja, ik weet het, maar we hebben op de zolder nieuw laminaat gelegd en wanden gezet, dus daar stond ie ook in de weg. Zo kan ons zoontje ook vast wennen, heb er alvast wat leuke speeltjes ingelegd. Ik vind Lamaze speelgoed
erg leuk, daar heb ik een paar speeltjes van.
Ik ben een van de laatste van de Junimoeders, ik ben maandag 32 weken. Ben benieuwd wie hier het eerste zal posten wie er bevallen is...
Groetjes Carola

hoi,
ik had nog veel van me dochter,maar ik was in de hema en zag opeens een truitje hangen voor maar 3 euro!!! ja dat kon ik niet weerstaan.je wil toch wat nieuws kopen,en je ziet nu hele andere dingen hangen van die kleine leggings.
maar volgens mij ben ik de laatste ik was afgelopen dinsdag 32 weken.ben dus 29 juni uitgerekend.
tijd vliegt voorbij.vooral als ik nu al die kleding ziet in de babykamer.en alles begint vorm te krijgen.
geniet er nog ff van.
oh de eerst heeft zich al gemeld.schrok daar wel even van.op en neer naar het ziekenhuis terwijl je zelf kraamvrouw bent.dus hoop hier gewoon nu nog zeker 5 weken binnen blijven in haar warme holletje.
gr marjan

Terug
Bovenaan