Wat is het hier toch rustig...

Nou daar ben ik dan maar weer :)! Hoe is t met iedereen? Zijn er al broertjes of zusjes geboren of onderweg voor onze augustus 2011 babies? Hier is alles goed, Rosalie is al een echte dame, praat de oren van ons hoofd en ze heeft al zowat een mondje vol tandjes en kiesjes :)! En wij zijn nog niet bezig met een tweede ;)!

 
Het is zeker rustig hier, eigenlijk gelijk al nadat onze kids er waren he! Jammer hoor... Gaat goed met onze boy, praat ons ook de oren van 't hoofd en is echt een druk meneertje :) 1,5 maand geleden positieve test gedaan maar helaas vorige week te horen gekregen dat het niet goed is, hartje klopte niet meer :( Behoorlijke schok, waren er totaal niet op berekend omdat ik alle nare kwalen weer had als bij m'n eerste zwangerschap. Nu nog steeds aan het wachten tot het afkomt, helaas nog niks gebeurd.. Aanstaande week weer afpraak bij de vk maar zal dan wel doorgestuurd worden naar de gynaecoloog voor een curretage. Erge teleurstelling voor ons, we vonden het weer zo geweldig, zou dan precies 2 jaar schelen met de oudste..

Yvanka86: Hoe is het met jou?! Je verwacht de kleine toch ook binnenkort zeker? Ben benieuwd hoe het met je gaat en natuurlijk met alle andere mama's en kindjes!

Groetjes Esje86
 
Hoi hoi,
das lang geleden dat er iemand hier wat geschreven heeft. Maar leuk om weer eens wat te lezen.
Hier groeit de kleine man ook erg goed. We hebben het zeer gezellig samen.
Helaas vanaf sinterklaas single moeder geworden. Dus een nieuwe kleine spruit zit er bij mij nog niet in.
 
Hier gaat het ook goed Sterre is een pittig dametje aan het worden. En Sterre krijgt er rond haar verjaardag een broertje of zusje bij. Maandag hebben we de eerste echo. En ik hoop dat alles goed is. er komt weer een erg spannende tijd aan.
 
Wat leuk om hier weer wat te lezen van andere moeders. Ik ben op dit moment hoogzwanger, aanstaande vrijdag 38 weken. En ik ben er wel klaar mee dus laat maar komen haha.
Deze zwangerschap is nogal wat pittiger dan toen ik zwanger was van Jaimy, logisch want ik heb de kleine man nu natuurlijk om me heen. Ben heel benieuwd hoe hij straks reageert op zijn kleine broertje (ja, we krijgen nog een jongen :) ).
Met Jaimy gaat alles goed, hij loopt bijna...heeft beslist geen haast haha. Kruipen gaat sneller zal hij wel denken. Tis een lief manneke met intussen een steeds sterkere eigen wil. Hij is dol op prutsen met kleine dingen; een tas vol spulletjes uitpakken, en in en uit en in en uitpakken haha, boekjes lezen en met blokjes spelen.
Nu in mijn verlof ben ik veel met hem thuis en dat bevalt ons geloof ik beide wel. Merkt toch aan een kindje dat het goed is dat hij niet elke dag er vroeg uit moet en vlug vlug naar de oppas. Hoewel ik natuurlijk nu niet zo mobiel ben en de dagen soms lang duren, kijk ik er erg naar uit dat die buik straks weg is en ik ook lekker kan ravotten met Jaimy :) En natuurlijk knuffelen met weer een klein babytje in huis :)
 
Hier ook alles goed, de 2 'groten' zitten o de kleuterschool, (hier va 3 jr) en Aaron is een heerlijke kerel.Groot en gezond. Zelf ga ik vanaf sept. weer (thuis) aan t werk, ook zin in. Nu zie ik erg uit naar de lente/zomer, ben de kou zat ;) lol

Yvanka: Alle goeds gewenst voor de komende tijd.

Vlinder: fijne zwangerschap !!!

Tientje: Succes met alles!!

Elsje: ach wat naar.Succes hoor!
 
leuk om te lezen, af en toe kijk ik wel eens naar de mamaclub en zo nu ook!

famke is zon lief en vrolijk ding en begint echt te babbelen, ze houdt inmiddels van knuffelen heerlijk, heb wel eens gedacht een een tweede, maar ben verandert van werk deze baan eiste meer dan 200% van mij en dat kon gewoon niet. Dus de stoute schoenen aan getrokken en gezocht naar ander werk, vanaf 1 januari daar begonnen, maar ja eerst een jaarcontract dus samen met manlief over gesproken om eerst nog niet voor een tweede te gaan.
Mijn moeder werd 10 mnd geleden ziek, chemo enzo, maar half januari gehoord dat ondanks alle positieve vooruitzichten er tijdens de chemo uitzaaingen gegroeid zijn, toen verliep alles heel snel en is mijn moeder een maand later overleden. Ontzettend rouwproces nu en als we het hebben over zwanger worden, ben ik heeeeel bang voor een depressie o.i.d. vooral omdat ik erg close was met mijn moeder. Misschien heeft iemand hier ook ervaring mee.
Ik merk wel dat ik het fijn vind om te lezen dat het met iedereen goed gaat.
Veel geluk allemaal!

X
 
Terug
Bovenaan