wat is het nou??

hallo

na inmiddels 4 negatieve testen en een negatieve bloedtest heb ik nog steeds de zwverschijnselen.
de dokter zegt dat ik toch zwanger kan zijn maar niet genoeg hcg aanmaak waardoor ik negatief test.
hij had dit nog nooit meegemaakt dus moest het maar aan de gynecoloog vragen waar ik dus pas over een week naartoe moet.
ik zit inmiddels al 5 en halve week met deze verschijnselen.
en de vorige keer bij de gynecoloog was mn baarmoederslijmvlies ook dikker wat normaal is als je zwanger bent maar kan dat ook iets anders zijn?
mijn vraag is of hier nog meer mensen zijn die dit herkennen?

liefs bello

hoi debby

ze hebben de vorige keer een inwendige echo gemaakt en toen vroeg ik of ze het eventueel al konden zien als het zo zou zijn maar de gynecoloog zei van niet dat dat altijd even duurt dus dan moet ik nog even afwachten!
misschien dat er volgende week iets op te zien is?

groetjes bello

Hoi bello,

Wat ongelofelijk vervelend voor je! Ik hoop voor je dat ze er snel achter komen wat er nou is, want de kwaaltjes moeten door de hormonen komen en zonder de hormonen zou het dus ergens anders van moeten komen.

Niet vervelend bedoeld, maar je hoort vanaf de bevruchting hormoon aan maken. Bij mij werd een HCG van 5 al gezien in mn bloed, dat is dus 2/3 dagen na de bevruchting.

Ik hoop voor je dat ik ongelijk heb en dat je gewoon zwanger bent! Laat je nog even weten hoe het met je gaat??

Liefs

hoi knutseljuf

ik zal zeker laten weten wat het is.
ik weet idd dat het van de hormonen moet komen en hoop ook zo dat het daar vandaan komt want ik heb nog maar 1 eierstok dus hoop niet dat het daaraan ligt vandaar dat ik nog een vervolgafspraak had bij de gynecoloog!
maar goed ik heb last van pijnlijke borsten, last van mn onderrug, misselijk, buikpijn, heel de dag honger dat zijn toch echt zw klachten en t lijkt me toch stug dat alles appart is he.
en dan ook nog borsten die groter worden terwijl ik niet aangekomen ben, dus de dokter zei: dat kan niet ergens anders aan liggen of je moet dikker worden of je bent zwanger als je borsten groeien!
het kon wel zijn dat mn hcg niet meteen omhoog ging zei ie.
ik weet t niet meer hoor, en de week duurt nog zolang dus ik dacht ga hier eens vragen of iemand iets weet.

liefs bello

Hoi Bello,

Ben je soms recent gestopt met de pil? Ik had al die verschijnselen die jij noemt tot ongeveer 5 maanden nadat ik gestopt was. Daarna stabiliseerde het en was ik heel snel zwanger.

hoi missping

ik ben half juni gestopt met de pil.
en dit is pas de eerste keer dat ik die verschijnselen heb.
maar had jij dan die hele 5 maanden dezelfde verschijnselen of gingen ze tussendoor ook weg?

groetjes bello

je kan ook zwanger zijn geraakt en dat het vruchtje niet goed ingenesteld is. Tenminste dat heb ik eens ergens gelezen.

Dan maak je niet meer hormoon aan, maar blijft er wel een week of 8/9 hormoon in je lichaam wat die klachten kan geven.

Zelf heb ik bij alledrie pas met 4,5 week een positieve test gehad, en dan ook maar een dun streepje, ook niet met 4 weken al of zelfs eerder.
Pas met 6 weken een dikke streep bij alledrie de keren.
Dus het kan ook zijn dat het bij jou ook gewoon wat langer duurt voor er meer hormoon wordt aangemaakt.

Je kunt rond 5 a 6 weken trouwens gewoon het vruchtje zien op een echo hoor!

Succes, groetjes,

Terug
Bovenaan