wat is het nou??

Bij mij begonnen de klachten ongeveer een maanda nadat ik gestopt was. In het begin had ik het niet echt door. De ene maand wat erger dan de andere, maar op moment dat ik ongesteld moest worden, waren ze het heftigste.

Heb je inmiddels al meer duidelijkheid?

hoi missping

ik heb nog steeds alle kwaaltjes maar ben gisteren gaan bloeden en niet zo'n beetje ook niet.
dit was vorige maand ook zo en maar 2 dagen dus toen dacht de dokter aan een innestelingbloeding,maar misschien is het dan toch hetzelfde als bij jouw.
ik zou eigenlijk pas zaterdag ongesteld moeten worden maar nu dus weer 4 dagen eerder, vorige maand ook 2 dagen eerder!
maargoed dinsdag naar de gyn en dan zullen we alles zeker weten.
het zal niet zo zijn denk ik nu omdat ik toch weer een bloeding krijg.

maar ik laat t dinsdag nog even weten.

het is inderdaad apart!!! ik kan erover meepraten ,ik was laatst op vakantie en ondekte MELK in mn borsten ,harde buik,veel moe ,misselijk alle zwangerschaps symptonen !! dacht ik ..test 1 negatief paar dagen erna weer negatief ,week later weer negatief toen uiteindelijk naar de doktter gegaan mt mn ochtendurine ,,weer negatief..wat bleek had ik een enorme blaasontsteking en was ik volgens de Dokter SCHIJNZWANGER dan heb je alle symptonen je voelt het zelfs maar toch is het niet zo ,!! en waardoor komt dat volgens internet,dokter etc als je het te graag wilt of denkt dat je het ben dan krijg je dus SCHIJN zwangerschap kijk ik weet nie of het bij jou zo is Bello (ik hoop dat je gewoon een mooi kindje krijg) maar het is eventueel ook nog een oorzaak;) Groetjesss manda20

hoi mandaa20

ik heb nu zelf ook dat idee dat het een schijnzwangerschap is, maar toch ondanks ik dat denk blijf ik de klachten houden.
na zoveel negatieve testen en nu ook weer ongi te zijn kan het toch niet zo zijn denk ik dan.
maar waarom verdwijnen de klachten dan niet??
mijn dokter zegt dat schijnzwangerschap niet bestaat maar goed ik denk dat hij er dadelijk toch aan toe moet gaan geven dat het wel bestaat.
maargoed dinsdag zal ik daar wel duidelijkheid van krijgen waarom mijn klachten blijven en dan zal ik het nog even laten weten hoor.
ik ben dus niet de enigste met deze klachten en blijkt dat het niet zo is.
maar toch blijft het vreemd dat je lichaam je zo voor de gek kan houden en lang ook.

maar goed op naar de volgende ronde maar weer
welke ronde zit jij nu?
wij in ronde 5.

groetjes bello

hoii bello ,,nou ik ben bijna 20 en eigenlijk nog steeds nie bezig met kids maar het overkwam me ineens en dus zei mn vriendin dt ik hier maar is op moest gaan kijken we hebbe toen ook zo'n topic geopend en er schijnen tegenwoordig meer vrouwen daar last van te hebbe ,,het is indd heeeel irritant want je denkt ht continu maar het is niet zo ,als ht wel zo had geweest hadde ik en mn vriend het ook gewoon gehouden hoor ik bedoel we hebbe een huisje enzz maar we zijn allebei druk met werk en ik dalijk weer een studie dus is nog nie het juiste moment denk over een jaar of 2..want we wille het wel graag ..iedergeval wens ik je veel succes bij je evt volgende ronde!!!..groetjes manda20

hoi meiden

nou eindelijk heb ik duidelijkheid waarom alle testen negatief waren en ik toch de zwangerschapsklachten had!
helaas ben ik niet zwanger!!
maar ik heb 2x geen eisprong gehad!
dit kwam doordat mijn hersenen niet de stof aanmaakten dat ik een eisprong moest krijgen lekker wazig maar goed.
ik krijg nu pillen waardoor ik weer een normale cyclus moet krijgen.
de zwangersschapsverschijnselen kwamen hierdoor maar ook omdat ik gestopt ben met de pil (half juni) en daardoor mijn hormoonhuishuiding in de war is geraakt.
hopenlijk gaan de verschijnselen nu snel weg en krijg ik snel weer een normale cyclus!
dus weer flink aan de klus en hopenlijk kan ik snel goed nieuws brengen hihi.

bedankt voor al jullie reacties.

liefs bello

hoi meiden

nou eindelijk heb ik duidelijkheid waarom alle testen negatief waren en ik toch de zwangerschapsklachten had!
helaas ben ik niet zwanger!!
maar ik heb 2x geen eisprong gehad!
dit kwam doordat mijn hersenen niet de stof aanmaakten dat ik een eisprong moest krijgen lekker wazig maar goed.
ik krijg nu pillen waardoor ik weer een normale cyclus moet krijgen.
de zwangersschapsverschijnselen kwamen hierdoor maar ook omdat ik gestopt ben met de pil (half juni) en daardoor mijn hormoonhuishuiding in de war is geraakt.
hopenlijk gaan de verschijnselen nu snel weg en krijg ik snel weer een normale cyclus!
dus weer flink aan de klus en hopenlijk kan ik snel goed nieuws brengen hihi.

bedankt voor al jullie reacties op mijn eerdere vragen.

liefs bello

jeetje bello wat vervelend :( ja je cyclus kan vreselijk in de war zijn ..dat het k nu ook ,,voel enorme menstruatiepijn alleen zet het maar niet door:( kan miss nog wel een jaar duren ..drom raad ik mensen de PRIKPIL AF!!! het is echt vreselijk wat je daarvan krijgt:S..mja bello wie weet lees ik binnekort wel dt je eindelijk een kleintje verwacht veel succes !! ;) ...groetjes manda20

Terug
Bovenaan