Wat is het rustig....

Wat is het rustig de laatste paar dagen. Niemand is bevallen? Wachten de baby's allemaal tot na Sinterklaas?
Ik zelf zal trouwens blij zijn als Sinterklaas weer geweest is. Het leek mij namelijk heel erg voor een kind om op 5 december jarig te zijn. Dus laat het maar vanavond 12 uur zijn. Dan Mag de beeb komen.

iedereen probeert uit alle macht het kindje vandaag binnen te houden denk ik...haha
Ikzelf ben nu ruim 39 weken zwanger en van mij mag hij komen hoor.
Maar inderdaad liever niet vandaag.

Suc6 iedereen met de laatste loodjes en een fijne bevalling gewenst.

grtjes

mama to be 2010

Inderdaad, lekker druk in de weer, veel afleiding aan het zoeken. Dat met als motto: Nu even niet. Ook al zou ik graag willen dat de kleine kwam, met sinterklaas is het gewoonlijk al druk genoeg.

Ik ben vandaag uitgeteld... het is vrij rustig in mijn buik.. hoop dat er vanavond beweging inkomt in de vorm van weeen ... heb eigelijk geen zin de 41 weken vol te maken .. Ben nu wel nieuwsgierig naar ons kindje..

Succes allemaal

hoi, ben nu 40 week en 3 dagen , ben blij dat de kleine vandaag is blijven zitten . Hopen dat de stres er nu af is dat het niet met sinterklaas kwam , en nu gaat beginnen . We wachten af .

succes allemaal !

Inderdaad wel erg opvallend rustig. Of de verse moeders hebben nog geen tijd gehad om op het forum te komen. Druk met de baby en sinterklaas?

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan