Wat is het rustig....

Vandaag, vannacht was ik het weer even beu. Die kleine was de hele dag vrij rustig maar zodra ik in mn bed lag werd de hele boel verbouwd totdat het zeer deed. Waarvan ik dan nog meer harde buiken en voorweeën kreeg. Enz. enz. eruit eruit eruit.

Tja, het is wel lang genoeg geweest, woensdag maar eens met de vk praten, misschien wil ze de boel wel een handje helpen.

Mn echtgenoot wil morgen naar een beurs in Hardenberg (1,5 uur ver), tot half 8 's avonds. Ik ben nog niet enthousiast, als dan de bevalling begint is hij misschien wel niet op tijd thuis.

Jaa was ook even nieuwschierig of er een 5dec baby geboren was.. maar tot nu toe niet!
succes allemaal met jullie echt laatste loodjes.. pfff als ik soms denk ik moet nog 4 weken, hoe voelen jullie je dan hahahhaha

Hier nog iemand blij dat 5 december geweest is.
Nu maar afwachten wanneer de kleine komt.
Ik hoop voor iedereen dat we niet al te lang meer hoeven wachten en dat we kunnen gaan genieten van ons klein wondertje

Ja, nu eerst bevallen en dan pas de kerst... Laat hem er maar lekker tussenin komen. Dan heeft hij ook nog zijn eigen dag. Heb de afspraak met de verloskundige afgezegd want ik durf met dit weer en mijn brakke lichaam niet te rijden. Kan pas volgende week weer terecht. Hoop dat het dan niet meer nodig is.

Terug
Bovenaan