WAT IS HET RUSTIG ???

gaat alles nog goed met iedereen,
hier inmiddels bijna 19 weken en het geslacht is ook bekend,
we zijn druk aan het shoppen !
iedereen is wel erg stil hier
 
JA heel rustig hier.

Hier gaat alles goed, bij jou? En wat leuk wat je a weet wat het is, wij weten dit hopelijk op 2 januari, dan krijgen we de 20 weken echo. Wat krijg je? of houden jullie dat geheim?

Wel is de verbouwing van de eerste verdieping bijna klaar (2 kamers naar 3 kamers, wij slapen zelf op zolder) dus alleen nog even schilderen en dan kunnen we de babykamer ook gaan inrichten.

 
Het is hier inderdaad rustig.

Hier is ook het geslacht bekend nu 21 weken.
We krijgen een meisje. En dat na drie jongens! Heel appart en erg leuk.

Hier voelen we ons weer goed na een week buikgriep. De kleine beweegt super veel.En meestal ook rond dit tijdstip.
 
Wat leuk mama van bijna 4!
Een meisje is wel heel leuk om erbij te hebben. Zijn de grote broers trots?
Hoe oud zijn jouw kinderen?
Ik ben vandaag 21+1 dag zwanger. Wij hebben een jongen van zeven en een meisje van vier. Nu krijgen we weer een jongen. Wel weer heel spannend hoor. Mijn baby beweegt ook veel. Hebben jullie al een naam? Ik vind namen zoeken voor een jongen moeilijk. Ik heb er een paar maar ben er nog niet uit.
 
erg druk gehad en flink ziek geweest, eerst een flinke "gewone"griep daarna ook nog een buikgriep.... alle sint feestjes/drukte, de oudste is afgelopen maandag 11 geworden en nu voorbereiden op kerst...
bij de laatste echo bleek ik minder ver te zijn en ben ik van 31-mei naar 5 juni gezet... maar de gyn zei je bevalt toch wel eerder gezien je geschiedenis (chronische klachten)
Hier voorzichtig aan ook al wat beweging, 20-weken echo duurt voor mij nog even.... we hebben van alles al 2 dus het wordt sowieso onze 3e zoon of dochter....
namen vind ik op dit moment erg moeilijk omdat we onze kids allemaal vernoemd hebben en ik het nu dus niet meer zo goed weet.... ze hebben meerdere namen (de oudste 2 en de rest 3)
deze week pas mijn moeder verteld dat ik zwanger ben omdat ik weet dat ze er eigenlijk tegen is.... Maar mijn man heeft het verteld via de telefoon en ze had toevallig visite zitten dus kon ze minder fel reageren....
 
Mijn kinderen zijn 6,4,3 jaar allemaal 20 maanden ertussen.

De naam hebben we al. Ik had een droom met daarin een dochter en een mooie naam. Dacht deze droom heeft ze haar eigen naam uitgezocht.

Ik ben nu moe met deze dagen, futloos. Meid beweegt erg veel en schoppen worden harder. Steeds meer last van de incontinentie. Dat vind ik wel balen.

Verder is hier onze zolder bijna klaar en gaan de twee oudsten bij elkaar slapen. Wilde ze graag. Prima.... hebben wij een kamer over als we eens bij willen slapen ;).

Daarnaast heb ik mooi weer een ruime kamer voor de babykamer. Straks wel zin in te krijgen weer inrichten.
 
Incontinentie is bij mij ook een probleem. Ik draag nu zelfs maandverband omdat ik erg verkouden ben en dus veel moet niezen. Hopelijk is het voorbij na de bevalling.
 
Terug
Bovenaan