Hey supertje,
breek even in, zit op juli forum terwijl mijn dochter juni is geboren...haha maar ja was officieel in juli uitgerekend.
Michelle was ook vanaf geboorte zo aan t spugen en sinds 3 maanden hebben wij de Nutriton vervangen door Rijstebloempap. Sindsdien is zij veel beter gaan groeien en minder gaan spugen. Misschien een tip? Michelle reageerde niet zo best op de Nutriton, dus ik was blij met deze oplossing...lekker licht verteerbaar.
Verder qua bijvoeding start ik elke keer met 1 nieuw ding een aantal dagen, nog geen vlees, vis of ei, want dat durf ik nog niet. Michelle krijgt namelijk ook speciale melk Neocate (koemelkvrij)...ben overigens wel langzaam terug aan t proberen te gaan naar de Pepti...
Oh ja medicijnen heeft Michelle ook gehad, Losec en Nexium...ik heb ondervonden dat ze hierdoor zelfs meer ging spugen, nu dus zonder en dat scheelt een heleboel, hoe raar dit ook klinkt..
Qua fles ben ik overgestapt naar Dr Brown's, ideaal! Michelle krijgt nu bijna geen lucht naar binnen en flessen gaan veel beter erin.
Ik weet dat niet elk kindje hetzelfde is, maar wellicht heb je hier iets aan...ben zelf ook aan t zoeken geweest en de kinderartsen wisten t ok niet...
Enne bij t juliforum wordt ook weinig geschreven, vind ik jammer...ben natuurlijk t wat als t langer duurt forum gewend en daar werd veel geschreven...
Jemig een schedeloperatie van je andere kindje, wat was er aan de hand dan?? Pfff heftig hoor, alles goed gegaan?
gr Yosha