Wat is het stil! Heeft niemand meer iets te melden?

Respect hoor!

Ik ben ook een tijd niet actief geweest, was weer erg een ritme zoeken met het starten van mijn werk. Heb nu aardig mijn draai gevonden.

Brycen doet het eigenlijk heel erg goed, eet als een bouwvakker, groeit lekker door, is nu bezig met tandje nummer 3, rolt twee kanten op de kamer door (sinds eergisteren) en kan redelijk los zitten. Eet deels potjes maar deels ook met de pot mee (tortelini vind ie echt lekker), wel een geknoei! En we zitten op 4 (3,5...) flessen. Verder een hele vrolijke gezellige vent. Wat dat betreft prijs ik mezelf echt gelukkig!

Binnenkort (feb/maart) willen we gaan proberen voor een brusje voor onze kleine man....
 
Wow BRUSJE! Nu al? Daar moet ik nou echt nog helemaaaaaaal niet aan denken hihi. Zo zie je maar weer hoe iedereen verschilt. Desalniettemin veel succes ermee natuurlijk!
 
Hoi dames,

Jippie, wat leuk dat je deze topic hebt opgestart!!! Ik keek nog heel vaak en miste de berichtjes... heb er altijd veel plezier en soms ook erg veel baat bij gehad moet ik zeggen!

Zo heb ik laatst nog jouw uitgebreide reactie nagelezen over Joep z'n afplatting van zijn achterhoofd en quess what?! Hij krijgt binnenkort een redressiehelmpje... We hebben er niet eens zo heel lang over na hoeven denken, doordat we met Joep z'n uiterlijk al het een en ander hebben meegemaakt (hemangioom op z'n neusje, tussen zijn ogen) waarvoor hij nog steeds dagelijks medicatie moet slikken, kon dit er ook nog wel bij. We hebben vanochtend de verwijsbrief gekregen van de fysio, nu hopen dat het traject snel in gang wordt gezet. De afplatting valt trouwens wel mee, Joep is een grensgevalletje (108%), maar we willen er toch alles aan gedaan hebben!

Voor de rest is Joep al een flinke kerel, van ruim 6 maanden, weegt 8,3 kg en heeft nog geen tandjes... We zijn een paar weken voordat hij een half jaar werd met bijvoeden begonnen en dat ging in eerste instantie heel goed, hij vond bijna alles lekker en het ging er als pap in. Maar sinds een week weigert hij elke vorm van vaste voeding. Hier wilde ik eigenlijk vandaag een nieuwe topic voor openen, want weet even niet zo goed wat te doen. We waren net begonnen de 4e fles te gaan afbouwen, maar nu hij de vaste voeding weigert is dat misschhien niet zo'n goed idee... Iemand nog tips?

Verder wil ik nog even stil staan bij een aantal verhalen die ik hier lees, want jeetje meiden de tijd heeft niet stilgestaan.

@ jufanouk, wat vervelend van de oogjes van jullie kleine meid! Hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben.

@ supertje, wat fijn dat de operatie van je andere zoon goed is gegaan! Kan me voorstellen dat dat een erg spannende tijd is geweest voor jullie. Hopen dat de allergieen van Koen ook beter worden met de tijd.

@ juudje86, respect! Heel knap zoals jij in je eentje voor je dochter zorgt... en ja, moedergevoelens zitten diep ;-)

Voor de rest, iedereen leuk om te lezen hoe het met jullie en jullie kids gaat! Sommige gaan erg hard in de ontwikkeling lees ik! Maar bovenalles fijn dat ze gezond zijn. Cliche, maar waar ;-)

En, Jippie?!? Hoe gaat het eigenlijk met jouw kleine meid?

Liefs,
juutepetuutje
 
Hallo dames,
Ben ook al heel lang niet meer online geweest, (schaam schaam) eigenlijk niet meer na mijn bevalling.

Heb een heftige tijd achter de rug gehad en het gaat nog niet altijd even goed met mij.
Heb postnatale depressie, krijg er ook hulp bij.
Sinds een maand gaat het eindelijk weer stukken beter. Alleen soms nog erg moe (geestelijk dan) en nog moeite met de dag planning. Kom soms niet aan andere dingen toe zoals huishouding, administratie, sociale leven.
Begin het nu wel leuk te vinden om moeder te zijn en geniet er nu dus ook van.
Mijn man vondt de eerste 4 maand ook erg moeilijk die daardoor ook veel afstand heeft genomen van mij en Naomi (hij was wel in huis, maar deed niks met ons). Dus al die tijd heb ik ook voor Naomi gezorgd. Nu gaat het super tussen die 2. Hij vindt het nu ook erg leuk en geniet er ook van.
Met Naomi gaat het nu ook goed. Alleen de eerste 3 maanden is ze een huilbaby geweest door hele heftige darmkrampjes. Ben met haar naar een osteopaat geweest en daarna stukken minder last van. En sinds een tijd kan ze nu alles verdragen met de darmen (alle groentes, vlees, vis, ei, fruit). Ze krijgt nog steeds wel HA opvolgmelk.
Ze is nu een heerlijke gezellige en blije meid, kletst er mooi op los. Zegt ook al papa, mama gaat nog erg moeizaam. Rolt nu ook alle kanten op en probeert te kruipen.
Eet goed, van alles wilt ze proberen en vindt het nog lekker ook. De 4 tandjes zijn al door (2 ondertanden en 2 hoektanden aan de rechterkant) en de boventanden komen eraan. Ze is wel een bijde hand en pittige tante, probeert je al uit namelijk.
Ze zit mooi op de middelste groei lijn.
Dus al met al goed dus met ons kleine meisje!!
 
Terug
Bovenaan