wat is het stil... hoe gaat het met jullie??

Hoi meiden!

Omdat het steeds zo stil is (meestal teken dat het goed gaat) dacht ik laat ik eens informeren hoe het met iedereen gaat...
Ik zal wel ff beginnen: ondanks dat deze zwangerschap mij zwaarder valt dan mijn eerdere gaat het best ok! Voel de kleine lekker vaak bewegen al is het aan de buitenkant nog niet goed voelbaar (erg jammer voor mijn twee kids en vriend). As woensdag, 5-12 ben ik 20 wk en dan heb ik ook mijn 20wk echo! Natuurlijk hoop en ga ik ervanuit dat alles goed is (al blijft het altijd spannend), maar ben daarnaast ook erg benieuwd of mijn kleine een jongetje of een meisje is! Ik hoop dan ook dat de kleine het wil laten zien!
Buiten de zwangerschap gaat het met mij ook erg goed: na afgestudeerd te zijn in september heb ik vrijwel stilgezeten. Het is mij niet gelukt om betaald werk te krijgen, maar vanaf morgen begin ik met vrijwilligerswerk voor vluchtelingenwerk waar ik erg veel zin in heb! Ik vind het fijn om tijd te hebben voor mijnkids, maar ik ben geen thuisblijfmoeder...

Annyway: hoe gaat het met jullie zo rond de helft van de zwangerschap??

Liefs,
 
Haaaaaj,

Nou spannend bijna je 20 wk echo! De kleine van mij liet zich totaal niet zien en moest ik terug komen.
Ik ben nu 22 weken en voel de baby ook.dagelijks.

Ik he. Alleen afgelopen dagen erge pijn in mijn zij die ook nog dootrekt nr mijn rug.
Het doet zon pijn dat ik dat niet kan staan.zitte. lopen.

Maak me best wel zorgen maar mijn lieve VK's zijn niet te bereiken pfffffff...

Heb ullie hier ervaring mee?
 
hallo meiden

met mij gaat het goed.
alleen ben ik ziek echt last van mijn keel en dan mag je bijna nix hebben echt erg als je nog 2 kids hebt. het kost zo veel enegie.
veder voel ik de baby ook daagelijks ben nu 19+3.
en soms kan je het ook van de buitenkant voelen.
en ik heb 13 dec mijn 20 weken echo.
ben zo benieuwd kan weer ff kijken naar de kleine en of het echt een jongen is haha.

groetjes natasja
 
Wat goed van je vrijwilligers werk!
fijn dat alles goed gaat.

ik heb het erg druk met werken echt verschikkelijk.
ook ik voel de kleine ook goed bewegen!

Ik heb morgen ook de 20wkn echo, vind het wel heel spannend hoor!

succes en veel plezier morgen!!
 
Leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat! Ik kan thuis op de computer niet inloggen en met de telefoon hele verhalen tikken is echt onhandig. Zit nu even snel op t werk.

Hier gaat t goed, ben inmiddels 22+2 en aan het aftellen:) We zijn weer een plekje gestegen in de maandenlijst, das ook altijd leuk om te zien. Er wordt in huis hard geklust aan de kinderkamers en in mijn verlof ga ik het ledikantje opzetten en alle kleertjes wassen.

Voel me ook redelijk. Ben wel snel moe en super geirriteerd als ik moe ben. Als iets dan niet lukt, nou berg je dan maar, dan kan ik maar beter terug naar bed gaan. Heb wel erg last van spataderen, hoop echt dat het minder wordt na de bevalling want loop voor gek en doet pijn. Ben nog steeds niets aangekomen en vanmiddag weer naar de vk.

Succes allemaal met de 20 weken echo!
 
Inderdaad leuk om te lezen hoe het gaat met iedereen. Zoals ik al vorige week schreef heb ik de 20 weken echo achter de rug. Heel fijn dat alles goed was.

Ik ben momenteel al gestopt met werk door complicaties die ik in het begin van de zwangerschap kreeg. Doe nog steeds rustig aan en voel me nu veel beter. Wel wat bekkenklachten, maar dat hoort er wel bij. Voel nog niet heel veel beweging, 1 placenta zit aan de voorkant dus het is nog redelijk rustig. Maar binnenkort zal dit wel veranderen..

Ben inmiddels zo'n 6 kilo aangekomen, al lijkt het wel veel meer. Heb een behoorlijke buik al voor (bijna) 21 weken... Maar ja logisch met een tweeling.

Mijn man is al hard bezig aan de babykamer. Het weekend even een ledikantje erbij halen en dan kan het straks ingericht worden. Ik kan niet wachten!

Succes met de 20 wk echo's! Ben benieuwd of we nog meer jongens erbij kunnen schrijven op het lijstje.. :)
 
Hallo allemaal,

Hier gaat het gelukkig goed. Heb wel last van vermoeidheid (is eigenlijk nooit overgegaan) en nu last van keel/verkoudheid. En elke week komt er wel een huilbui.T zal er wel bij horen:)

Aangezien ik zelfstandige ben kan ik gelukkig mijn eigen tijd indelen en dat maakt het mogelijk dat ik toch rustig aan doorwerk.

Mijn zwangerschap wordt nu zo'n beetje aan de buitenkant zichtbaar, al ligt het er nog steeds aan wat ik draag. Ik ben nu zo'n 4 kg aangekomen.

Mijn beebje voel ik steeds meer bewegen (22+3). Ook schopjes zijn elke dag wel voelbaar! Leuk is dat.
Vamorgen op bed wilde ik even kijken of dat aan de buitenkant ook al zichtbaar is. En ja hoor, mijn buik danste vrolijk in het rond:)

Zo bijzonder om elke verandering mee te maken, ben benieuwd hoe wij de aankomende weken door zullen komen. Gelukkig nog niet echt heftige verhalen op t forum voor de april-mama's.
 
Terug
Bovenaan