Wat is het stil !!!! zijn er nog zwangere aanwezig?

A

Anoniem

Guest

Hey,
Wat is het stil op het forum zeg.........ligt  het nu aan het niet goed werkende forum........ of ben ik de enige nog die moet gaan bevallen
Groetjes van de nog steeds zwangere Tanja

Poging  4 om te plaatsen !!!

Hai Tanja,

Nee, je bent niet de enige zwangere op het forum..... ik loop ook nog steeds met een dikke buik rond.
Ben morgen alweer 41 weken  en ik geloof dat onze kleine het nog goed naar zijn/of haar zin heeft in "hotel mama" want  er zijn nog  geen tekenen  dat de bevalling gaat beginnen.... helaas!  

Vandaag  controle gehad  bij de  VK en alles was in orde, maar ik moet morgen wel naar het ziekenhuis voor een routinecheck. Dan moet ik een half uur aan het CTG-apparaat en wordt m'n bloeddruk ook dat half  uur gecontroleerd. Ook krijg ik dan een echo om te kijken of dat er nog genoeg vruchtwater is voor de baby. Daarna krijg ik een gesprek met de  Gyn. en wordt er gekeken  of het nodig is om  een datum te gaan prikken om de bevalling te gaan inleiden.... en daar baal ik eigenlijk wel behoorlijk van, want ik wilde zo graag thuis bevallen... maar ja, wat niet gaat, dat  gaat niet.

Ik hoop voor je dat ook jij niet meer zo lang hoeft te wachten en dat de bevalling gewoon op gang  komt.

Succes ermee!

Groetjes, Marga  (en een heeeeel eigenwijs ukkie)  

he meiden
ben vandaag gestript geworden had 1 cm ontsluiting maar;
heb wat gerommel in mijn buik maar om te zeggen weeen,
nou nee dat niet wel bloedverlies maar dat hoort bij het strippen,
hoop echt dat het door zet en ook voor alle andere wachtende;
kwam makkelijk het forum op zou die het weer doen?

liefs moontje morgen 40W

Hoi meiden,

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met de laatste loodjes!!
En ik hoop dat jullie kindjes ook gauw gaan komen.

Veel liefs,Ingrid

Mama van Nick en Angela (25-10-2007)

Hai
Gelukkig ben niet de enige die nog door loopt te kwakkelen.
Vandaag 41+2 van de tweede maar die heeft dus ook geen zin om naar buiten te komen. Wel veel gerommel en harde buiken maar het doet helemaal niks.
Ze keken vandaag of ik te strippen was maar nee hoor, nog een verweking te melden (even potdicht als 2 weken geleden...)

Maar ehm weten jullie nu hoe het loopt na 42 weken. Ik kreeg van mijn vk namelijk twee verhalen te horen
1 zondag wordt je ingeleid als er zaterdag 42wk nog niks gebeurd is evt met gel
2 zaterdag naar de gyn, dan kijken of je uberhaupt inleidbaar bent (nu nog niet het geval) en anders naar huis en dan?? Dat was me niet helemaal duidelijk.

Voorlopig trek ik het allemaal nog wel, moest me niet te veel concentreren op wat ik voelde, maar wel de bewegingen van kind lief in de gaten te houden (das ook zo lekker uit elkaar te houden )

Hou jullie taai

lfs Gonnie

Pfffff...... gelukkig...... ik ben dus niet meer de enige
Gisteren de hele dag harde buiken gehad (niet echt pijnlijk). Om 17.00 begon dit me toch op te vallen en kreeg ik krampen. Om een uur of 23.00 kwamen de krampjes (jes, want het waren korte) om de 5 minuten....... Ik ben gaan slapen met de gedachte dat het vannacht wel eens door kon gaan zetten.
NIET dus. Werd vanmorgen lekker fit wakker (om 6 uur !!!!) en heb nergens geen last meer van !!
Vanmiddag weer weg voor controle............. wat zou het toch lekker zijn als hij 6cm ontsluiting constateerd en zegt: " mevrouw blijft u maar.... u baby komt vandaag"....... Oh... he..... ik zit weer te dagdromen !!!!
Ik ga denk ik maar eens mijn badkamer poetsen !!!
Succes dames......
Gr Tanja

Hello alle hotel mama's :)

Loop ook nog met een dikke buik rond (40+4). Voel helemaal niets, dus gaat ook niet echt gebeuren denk ik! vrijdag (met 41 wkn) gaan ze bij mij voor het eerst kijken of er wat gebeurd van beneden en wellicht strippen.
WIl zo graag de kleine in mijn armen...GEduld is het woord geloof ik..nou..ben er niet zo sterk in!

groetjes lara

Terug
Bovenaan