Wat is het stil !!!! zijn er nog zwangere aanwezig?

He halloallemaal,

Gisteren verschillende keren geprobeerd te reageren, maar helaas, het forum werkte niet mee....

Ik loop ook nog steeds rond met 41w1d. Onze kleine meid maakt ook nog geen aanstalten. Ja, af en toe een beetje ongesteldheids gevoel, en zondagnacht een beetje kramp snachts, maar nu is alles weer heel erg rustig.
Dus nog geen vruchtwater verlies, geen bloed, geen slijmprop helemaal niets.

Donderdag weer naar de gyn voor controle, mocht ze er dan nog niet zijn, dan horen we hoe het verder gaat met inleiden.

Groetjes
Maple (marielle)

Tsja blijkbaar hebben onze kleintjes het nog prima naar hun zin in een warme buik.
Ik ben inmiddels 41+4 maar alle actieviteit van het weekend is weer weg. Voel het kind nog wel lekker bewegen en af en toe een harde buik tussen door (voor al  eind van de middag  en savonds) maar daar blijft het dan ook bij.
Morgen weer naar vk en dan maar hopen dat ik snel kan worden ingeleid dan wel voorgeweekt.

Sterkte allemaal
Gonnie

ook ik loop nog met een volle buik, inmiddels 41+5 dagen.
maandag wilde de verloskundige me strippen, maar het zat nog potdicht. Vandaag komt ze nog een poging doen. Vrijdag moet ik naar het ziekhuis voor een ctg en echo, en dan zaterdag inleiden. maar ik vraag me af of dat gaat lukken zolang het daar beneden nog zo dicht zit. Weet iemand wat ze anders gaan doen,   want ik hoordedat echt inleiden pas kan als het al week is.

Hai
Ik zit dus met hetzelfde probleem, nog hartstikke dicht van binnen en nu dus 41+5.
Wat ik heb begrepen is dat als je dicht zit je nog niet inleidbaar bent (dan schieten die hormonen niet op) maar daar hebben ze wat op verzonnen. Een gel, die wordt dan vaginaal ingebracht (elke 6 uur tot het wel wat doet) en als dan de boel eindelijk week is krijg je een fijn infuus met hormonen.

Een website met veel algemene info over dit onderwerp is www.nvog.nl.
Je moet wel ff zoeken waar je je moet zijn maar dan heb je hele heldere en duidelijke info.

Veel sterkte en ik hoop dat het als nog vanzelf op gang gaat komen

lfs Gonnie

Terug
Bovenaan