Wat is het wachtbankje weer erg!

Hoi hoi allemaal,

Ik zit weer op het wachtbankje en het duurt allemaal weer veel te lang.
Dan voel ik weer iets en dan toch weer niet. Zou ik dan toch? Nee ik ben het niet...
Mijn hoofd is een grote chaos.
Toch maar weer proberen rustig te blijven, nog een week en dan zullen we het wel weer weten

Voor iedereen op het wachtbankje! Sterkte en succes.

Liefs
Joanna

Hoi Joanna,

Ik zit ook op het wachtbankje! Wanneer is jou NOD? Misschien dat we elkaar er doorheen kunnen kletsen!

Ik heb nu een eisprong gehad mbv Clomid 100. Er waren donderdag twee mooie eitjes aan het groeien en heb in het ziekenhuis een Pregnyl spuit gekregen. Nu heb ik ergens gisteravond/vanacht mijn eisprong gehad. Denk het wel, had gistermiddag tot vananacht erg last mijn mijn buik. Dat is nu over. We hebben goed ons best gedaan! Mijn NOD is 1 sept.

Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen en duimen maar!!

imme xx

Hey.

Nou ik wacht gezellig mee hoor. Word gezellig op het bankje.
Mijn NOD zit tussen 19 en 23 augustus.
Heb echt geen flauw idee of het raak is. Het enige wat deze maand anders is dan andere maanden is dat ik geen enkele pukkel heb gekregen en ik ben nu een dag of 5 ligt geraakt. Mopper erg veel en kan wijnig hebben.
Maar goed, zoals je ook wel weet kan je elke maand goed voor de gek gehouden worden en ga dus nergens van uit.
Hoop dat het wachten op het bankje beloond word en de pufbus bij ons komt stoppen.
Succes hoor.

Liefs van Miena

Hi, ik kom jullie nog een klein weekje gezelschap houden, heb mijn NOD a.s vrijdag. Ik voel nog niks, heb er geen goed gevoel over deze maand, maar, het is pas echt over als de RD's zijn gekomen toch??

Zullen we een leuke film opzetten, verdrijft de tijd een beetje haha

liefs Mickey

hoihoi,

Zit nu niet echt op het wachtbankje maar toch een beetje wel. Ik moet deze eisprong laten gaan....  en het volgende eitje moet ons weer een kans geven!!!

Maar succes met wachten en ik zal blijven duimen.

Ester

Ik zit ook op het wachtbankje!

Moet nog wachten tot aankomend weekend en ook ik ben niet zo'n ster in geduld hebben.

Vanmorgen had ik voor het eerst weer bruin bloed bij het afvegen dus dat is geen goed teken. Heb deze maand voor het eerst clomid gebruikt en zit in ronde 20.

Veel liefs en succes iedereen.
Nataly  

Hoi meiden,

Ik sluit me ook aan. Afgelopen donderdag IUI gehad in Nijmegen. Mijn NOD is 31 augustus. Ik ben ook erg gespannen, het voelt als een eerste echt kans voor ons en de hoop is dan ook weer erg groot. Soms ben ik bang dat die hoop te groot is, teleurstelling blijft steeds op de loer liggen......

Leuk Imme, dat ik je hier weer zie!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan