Wat is het wachtbankje weer erg!

quote: ginger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 14:39:11'));
Leuk Imme, dat ik je hier weer zie!

Liefs,

Ginger

Dank je wel! ook wel weer fijn om hier te zijn. Wat een goed nieuws van je dat het donderdag dan eindelijk zover was! Spannend nu he? Ik duim in iedergeval voor je! Ik heb ook rond 31/8 en 1/9 mijn NOD. Ik hou maar de laatste aan.... had twee mooie eitjes en die zijn gesprongen dmv Pregnyl (weet niet of ze allebei gesprongen zijn, maar in iedergeval 1!!) En nu wachten maar!

Ging het allemaal wel goed donderdag? Is het je meegevallen?

Imme xx

Hoi Imme,

Het is me ontzettend meegevallen! Het inbrengen zelf duurde zo'n 20 sec en ik voelde er niets van. Ik heb wel zo'n 3 dagen buikpijn gehad, te vergelijken met een flinke ongi. Verder nergens last van. Wel een vreemd gevoel, net alsof dit onze eerste poging was. Het was ook eigenlijk onze eerste reeele poging....

Voorlopig nog geen Pregnyl of Clomid bij ons. Wanneer de IUI 3x is mislukt gaan we over tot medicatie om de kansen te verhogen. Nu dus eerst even in eigen cyclus. Heb je veel last gehad van bijwerkingen? Spannend he, die wachtweken? Ik vind het nu nog spannender dan voorheen!

Tot gauw!

Liefs,

Ginger

ha ginger,

fijn om te horen dat het je mee is gevallen! Ik hoop zo voor jullie dat het meteen raak mag zijn! Zo echt topppp zijn he?

Voor ons voelt het ook als een eerste echt reeele kans. Dit is de eerste keer dat ik echt een eisprong heb gehad mbv clomid 100 en pregnyl. Voelt oooo zo spannend! En ook het klussen voelde heel speciaal nu!

k hoop voor dat je dit mag blijven doen in je eigen cyclussen, als die hormonen is echt geen pretje! Maar aan de andere kant, tis wel voor een heel goed doel natuurlijk!

duimen maar!!

xx

he meiden, ik  ga met jullie mee wachten!! ik ben vandaag in het zkh geweest en mijn eitjes zijn gesprongen wanneer weten we natuurlijk niet maar we gaan er van uit afgelopen zondag of maandag, dus dan moet ik ongeveer rond 5 september mijn nod hebben!!
we gaan wachten!!!!!
allemaal heel veel succes,
dikke kus van wendy

Hoi meiden

Ik ga op bij jullie op het wachtbankje zitten.
Mijn NOD is 30 aug, ik hoop dat het raak is
zoals iedereen natuurlijk.Want mocht ik ongi
worden gaan wij IUI in eigen cyclus doen.Ik
duim voor allemaal op deze site dat wij gauw
een positieve test mogen krijgen.
Veel succes dames...

Groetjes Anita

Hey meiden.

Hoe is het met iedereen, kunnen jullie de spanning nog aan?
Nou ik niet hoor, vandaag mijn officiele NOD dag en nog niks te bekennen.
We blijven nog maar even geduldig wachten.....
Ik breng de ships wel mee oke?

Liefs van Miena.

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2007 12:02:44'));

Hey meiden.

Hoe is het met iedereen, kunnen jullie de spanning nog aan?
Nou ik niet hoor, vandaag mijn officiele NOD dag en nog niks te bekennen.
We blijven nog maar even geduldig wachten.....
Ik breng de ships wel mee oke?

Liefs van Miena.

mmmm lekker hoor die ships haha! jeetje zeg, wat spannend! Voel je verder al iets? Wanneer wil je gaan testen? Ik hoop voor je dat het raak is!!

Ik zit ruim een week voor mijn nod, maar voel me een beetje 'gek'. Last van heel iets ongigevoel, ben heel onrustig (zeg maar hyper) en kan mijn benen niet stil houden (???), ook snoep ik van alles door elkaar... maar ja, kan ook van de Pregnylspuit zijn..... we wachten af!

mmmm lekker hoor die ships haha! jeetje zeg, wat spannend! Voel je verder al iets? Wanneer wil je gaan testen? Ik hoop voor je dat het raak is!!

Ik zit ruim een week voor mijn nod, maar voel me een beetje 'gek'. Last van heel iets ongigevoel, ben heel onrustig (zeg maar hyper) en kan mijn benen niet stil houden (???), ook snoep ik van alles door elkaar... maar ja, kan ook van de Pregnylspuit zijn..... we wachten af!

Hey Imme82

Tja, voel ik iets.....Ik ben al een week lang niet te genieten. Af en toe pijn in mijn buik en ik heb geen enkele pukkel. Verder eigenlijk alles goed. Voorlopig test ik nog niet, dat durf ik zomaar nog niet aan. Wacht in ieder geval het weekend af.
Voor jou is het dus ook een spannende tijd. Geeft de pregnyl bijverschijnselen?
Ik gebruik n.l. geen medicijnen dus heb geen flauw idee wat dit doet.
Hoop in ieder geval dat je verschijnselen iets goeds betekend.

Liefs van Miena.

Terug
Bovenaan