<p>Mijn vriend en ik hebben besloten om proberen zwanger te worden. Daarom heb ik vrijdag 5 oktober mijn laatste pil geslikt na ongeveer 10 jaar gebruik daarvan. Netjes mijn ontrekkingsbloeding gehad van 19 tot 13-10. Alleen niet gewacht tot mijn eerste echte ongesteldheid met "klussen" (zoals het hier wel heet
) I know, beetje dom..</p><p>Nu heb ik sinds 25-10 last van donkere bruine afscheiding gehad in de ochtend. Alleen in de ochtend daarna geen last meer gehad. Volgende dag helder rood, ook alleen in de ochtend.. Dit was gisteren nog en vandaag weer bruin (oud bloed) Vrijdag was ik ontzettend duizelig en misselijk en vanaf de middag ontzettend koud gehad en last van mijn onderrug(het leek net een griepje) ook dit was zo maar een dagje. Wel de afgelopen 2 dagen moe en af en aan echt eetbuien in alles wat lekker qua snoep en koek
. Ook voel ik steeds kleine trekking links onderin mijn buik. </p><p>Nu vroeg ik mij dus af wat dit kan zijn? Het lijkt mij zo zeer onwaarschijnlijk een zwangerschap en meer op komende ongi of was het juist al mijn mens? Wat is het? Ik twijfel een beetje en daarom dat ik het hier vraag, aan de experts
</p>