Wat is het?

<p>Mijn vriend en ik hebben besloten om proberen zwanger te worden. Daarom heb ik vrijdag 5 oktober mijn laatste pil geslikt na ongeveer 10 jaar gebruik daarvan. Netjes mijn ontrekkingsbloeding gehad van 19 tot 13-10. Alleen niet gewacht tot mijn eerste echte ongesteldheid met "klussen" (zoals het hier wel heet :) ) I know, beetje dom..</p><p>Nu heb ik sinds 25-10 last van donkere bruine afscheiding gehad in de ochtend. Alleen in de ochtend daarna geen last meer gehad. Volgende dag helder rood, ook alleen in de ochtend.. Dit was gisteren nog en vandaag weer bruin (oud bloed) Vrijdag was ik ontzettend duizelig en misselijk en vanaf de middag ontzettend koud gehad en last van mijn onderrug(het leek net een griepje) ook dit was zo maar een dagje. Wel de afgelopen 2 dagen moe en af en aan echt eetbuien in alles wat lekker qua snoep en koek :). Ook voel ik steeds kleine trekking links onderin mijn buik. </p><p>Nu vroeg ik mij dus af wat dit kan zijn? Het lijkt mij zo zeer onwaarschijnlijk een zwangerschap en meer op komende ongi of was het juist al mijn mens? Wat is het? Ik twijfel een beetje en daarom dat ik het hier vraag, aan de experts :) </p>
 
hi eeffie
Ikzelf bn al gestopt met de pil van juni. heb de eerste 3maand mijn menstruatie gewoon mooi optijd gehad maar in september bleef die ineens weg. Maar een week voor ik ze effectief moest krijgen kreeg ik ook last van weinig maar oud bloed (bruin verlies). Ook last van kwaaltjes hoofdpijn misselijk rugpijnen geen eetlust opgeblazen gevoel. Ik dacht dat het raak was en deed een test wat negatief bleek te zijn... dan maar naar de gynea en het was bij mij gewoon een deel van het ontpillen en hormonen die beetje in de war waren. Dus dit zou bij jou ook wel gewoon dit kunnen zijn. Het zou idd heel rap zijn maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch haha ! X Succes maar maak je niet teveel zorgen en wacht op je volgende menstruatie !x komt allemaal inorde xx
 
Nou dat is dus waarom ik afvraag wat het is :) Zijn mijn hormonen die helemaal in de war voor deze symptomen zorgen?
Ik wacht sowieso rustig af tot ik normaal weer ongesteld moet worden maar was benieuwd wie hier allemaal ook mee te maken heeft gehad.
 
Ja je hormonen kunnen rare dingen doen met je lichaam. Ik dacht echt voor 90% zeker zwanger te zijn omdat ALLES er op wees. Maar helaas het was echt gewoon puur mijn lichaam en hormonen die zo in de war waren. Nu is alles gelukkig terug op orde en kunne we verder klusse haha ... maar ieder lichaam is natuurlijk anders. Zowiezo afwachten en wie weet !x 
 
Ik heb sinds 12 september mijn spiraal verwijderd. Nu heb ik 12 dagen geleden een positieve ovulatie test gehad en we hebben al na mijn laatste menstruatie om de dag geklust. Nu zou ik volgens mijn cyclus vandaag weer moeten menstrueren maar tot op heden nog niks. Baarmoedermond zit hoog en dicht en heb de hele dag al lage buikpijn net boven mijn schaamstreek. Ik lig nu op de bank en krijg ik pijn in mijn linker lies. Wat kan dit zijn? 
Ik heb verder nergens last van. 
Groetjes Vlinder
 
Hi Vlinder
Een lichaam zit raar in elkaar en kan je voor de gek houden met van alles en nog wat ... ik zou zeggen gelijk erboven al vermeld gewoon af te wachten want vele van ons slaan een cyclus over of deze komt later wanneer ze pas gestopt zijn met de pil of hun spiraal pas hebbe late verwijderen. En de pijntjes kunnen ook zowat vanalles zijn. Afwachten is het enige wat je nu kan doen ofwel testje wagen als je niet kan of wil wachten hihi x 
 
Hoi Sanie,
thnx voor je reactie! Ik ben volgens cyclus ja met spiraal werd ik nog steeds ongesteld afgelopen 28 september ongesteld geworden. Heb een regelmatige cyslus en had vandaag ongesteld moeten worden, normaal ben ik altijd stopt. 
Ik zal nu nog wel een paar dagen wachten voordat ik een test ga doen! Mocht ik over 3 dagen nog niet menstrueren dan ga ik een test doen. 
 
Hi Vlinder
Ik was na het stoppen 3 maand goed optijd eigenlijk al zolang ik menstrueer nooit een cyclus overgeslagen en altijd optijd ... helaas in september bleef mijn menstruatie toch uit en dacht ik idd dat het raak was kwas dan al 3 weke overtijd toen ik toch maar ging testen maar negatief uiteindelijk toch maar de gyneacoloog gebeld en op onderzoek geweest mijn lichaam was zo in de war dat hij gewoon 1 maand oversloeg nu ben ik dus wel juist weer ongesteld geweest maar weet ik dus niemeer wat mijn cyclus gaat zijn afwachten dus hihi. Maar laten we hopen voor jou dat het wel goed nieuws is toch? Maar een lichaam kan je serieus voor de gek houden pff ! Wij waren ook een beetje teveel ermee bezig dus nu ik nietmeer weer wanneer mijn eisprong gaat zijn en wanneer ik moet ongesteld worden hebben we alle 2 zoiets van het komt wanneer het komt en voel me er zo ook rustiger bij. Zullen gewoon nog wat verder moete klussen hihi x Succes in ieder geval en hou ons op de hoogte ?
 
Terug
Bovenaan