Wat is het?

Ik heb de spiraal nog geen jaar gehad, daarvoor 2 geen anti conceptie gehad en altijd veilig geklust zeg maar. Misschien ben ik er ook teveel mee bezig of geeft mijn lichaam nu wel symptomen aan als de menstruatie eraan komt! Ik heb nooit klachten gehad als ik moest menstrueren. Ik heb vaak van vriendinnen klachten gehoord maar ik heb ze zeg nooit gehad. Ben ik gezegend mee. Dus deze symptomen zijn helemaal nieuw voor mij. Vooral toen ik de eerste keer na de spiraal mijn eisprong voelde?. 
Als ik donderdag nog niet menstrueer dan ga ik een test doen en hou ik jullie op de hoogte.. Als ik het nog zo lang kn volhouden whahahah. 
Hoop voor jou dat je snel een regelmatige cyslus krijgt. 
 
Dat kan natuurlijk ook weer. Ik denk dat er nooit een heel duidelijk antwoord gaat zijn over of waarom we al die kwaaltjes en pijntjes hebben haha. Maar het komt op den duur bij iedereen wel goed dus ook bij ons  haha e  ja spannend maar toch ook weer zo stressvol dat afwachten e ? 
Ik denk dat mijn cyclus nu wel terug op orde gaat zijn hoor maar we zijn er nu gewoon niet meer zoveel mee bezig en zien wel wanneer wat komt al hoop ik nietmeer al te lang te moeten wachten maar toch haha xx 
 
Nou ik was vanmorgen nog steeds niet aan het menstrueren en toch maar een test gedaan, negatief. Nu ben ik net wel gaan menstrueren. Op naar de volgende ronde dan maar. En er dan maar niet zoveel mee bezig proberen te zijn. We zitten pas in ronde 2 dus hebben nog even en mogen niet verwachten dat het misschien al zo snel raak zou zijn! 
Hooelijke de volgende ronde misschien wat meer kans?
 
Terug
Bovenaan