Wat is jou lievelingsknuffel ?

Ivar heeft een beertje van Anna Plush Club (als ik t goed schrijf), met 2 lange slierten als oren en daar gaat ie dan lekker op sabbelen, goor dat ie dingen worden

heb al een 2e in huis die steeds afwisselen, en een 3e op de creche

lang leve Marktplaats!

groetjes Jenneke mv Ivar

wat een smelt foto met poes.....heerlijk....

Lili heeft eigelijk geen hechte gevoelens met een bepaalde knuffel..
wel met naar bed brengen vaste gewoontes en dingen in bed...
zoals:

4 spenen..3 worden me met truste zeggen nagegooid en de 4e duwt ze 5 minuutjes in de mond en smijt deze als het muziekje van haar poppetje is afgelopen ook weg
jaja raar kind ik weet het....

dan heel south park in haar bed...kyle stan cartman kenny en chef...(deze heeft ze van mijn broertje en staan bij haar voeten einde
tja en dan dat poppetje ofja schaapachtig iets wat een deuntje speelt als je aan het ding duwt....

ik weet niet of ze iets mis als ik het zou weglaten..maar ze staan er gewoon altijd en ik heb ze nog nooit weggepakt...maar ze knuffelt nergens mee....

conclusie: eigelijk gewoon stofvreters in bed

Yoëll heeft helemaal geen lievelings knuffel....ja een levende knuffel haha onze honden....daar kan ie tenminste achteraan rennen en balletjes mee gooien enz....

hij heeft wel een beer in zn bedje liggen van anne geddes...die heeft ie van mn allerbeste vriendin gehad toen ik op de helft van mn zwangerschap was en tis echt een suikertante van hem haahaha maar als ie in zn bedje speelt gooit ie echt alles eruit incl. deken en lakens....pffff

liefs Denise

ps. ik had eerder zelf ook nooit een lievelingsknuffel of iets dergelijks...ja toen ik een jaar of zes was had ik een knuffelkussentje van disney babies haha en die is pas mn bed uit gegaan toen we gingen samenwonen

Delano heeft zo'n tutdoekje van Tiamo,een hondje,als iemand er toevallig ééntje heeft liggen,zou ik hem dolgraag willen overnemen!
Hij heeft hem gekregen van mijn beste vriendin toen hij in het ziekenhuis lag.
Zonder dat hondje gaat hij absoluut niet slapen!
Als we na het badderen nog eventjes bij ons op bed liggen met zijn allen,haalt hij zijn hondje uit zijn bedje en komt lekker tegen ons aan liggen met zijn hondje in zijn handje en zijn duimpje in zijn mondje,zó schattig!
Groetjes Tanja.

Chris slaapt altijd met zo'n zacht knuffellapje van Dirkje.
Ik had er in mijn zwangerschap 1 gekocht en hij gaat echt niet zonder slapen.
Inmiddels heb ik er 4...en die wissel ik af, zodat er bij verlies geen drama ontstaat.
Ik heb ze via internet nog kunnen bestellen.

Als ik zeg " gaan we slapen"...dan speurt hij direct naar zijn knuffie zoals wij het noemen en pakt ze. Hij noemt ze "Ka"...?

erg lief
Pascal

Mila is niet heel erg gehecht aan een knuffel,mischien komt het nog.
Ze vindt het wel fijn om iets in bed bij haar te hebben.
Ze heeft altijd een muis een bed,een tuthondje   van dirkje en  een tutpopje van difrax.
Het difraxpopje is favouriet,die noemen we poppe...maf eigenlijk...ik ook altijd met die gekke namen.
groetjes piewie

Terug
Bovenaan