wat is jullie leukste moment van de dag?

wat is jullie leukste moment in de week?

De mijne is absoluut (heb ik eigenlijk al gezegd) de zondagochtend met zijn 3-en in het grote bed en dan hebben wij pyjamadag iedereen heeft zo lang mogelijk zijn/haar pyjama aan. Zo ook kleine Mexx en ze heeft het heel goed door dat er niet word aangekleed maar veel geknuffeld. Heerlijk dan voel ik me rijk!!

groetjes Wendy en kleine Mexx

Ik vindt het fijn als ik Tycho in de   ochtend hoor wakker orden hij is dan een beetje aan het kraaien en als ik dan zijn kamertje op kom... die glimlach
HEEEEEL erg fijn gevoel vindt ik dat!!

xx wen

Mijn moment is ook dat ik wakker word van haar geklets en gebrabbel en dat ik dan haar kamer binnen loop  en dat zij daar  dan ligt te lachen naar me!! Ik voel me dan zo gelukkig!!

Groetjes Elise mv Chelsey vandag precies 3 maanden!!

Heb niet echt één moment van de dag maar vind het zo super als ik ergens ben en mensen tegen Linde praten, ze kijkt dan zo van "ken ik jou" en als ze dan mijn stem hoord komt er meteen een big smile.Dan voel ik me zooooo super.
Groetjes Danielle mama van Roos en Linde

mijn favoriete moment van de dag is , als annique wakker wordt en ze begroet me met een enorme lach   (smelt)
en als ik annique van de oppas haal en ze lacht naar me   zo van "joepie daar is mama weer".........
groetjes sandra

Hallo,

het mooiste moment van de dag vind ik toch wel 's morgens als ik met mijn slaperige hoofd Tijn zijn kamertje binnen kom en dan een mega smile krijg. Ook al was ik nog niet uitgeslapen, vanaf dat moment lacht de dag me weer helemaal tegemoet.

Groetjes danielle

als Mila wakker wordt en dan zeg ik heel uitbundig..goeiemoren en dan krijg ik z,on vette lach van oor tot oor!
en ook zondagmoren..heerlijk de fles in bed en dan nog even samen tutten en knuffelen met ons gezinnetje..lekker rustig aan.
groetjes piewie-Mila 14 wk

Terug
Bovenaan