wat is jullie leukste moment van de dag?

Hi dames,
Ik heb een aantal leuke momenten, sowieso als ik haar 's ochtends uit bed haal, dan slaapt ze nog, hihi is zo grappig, als ik dan met haar in m'n bed ga liggen om haar te voeden slaapt ze vaak nog en ze begint dan nog met haar ogen dicht te drinken en wordt dan langzaamaan wakker. En als ze dan een pauze neemt, dan laat ze los en kijkt ze me aan en dan begint ze te lachen en al lachend grijpt ze weer naar m'n borst om verder te drinken en dat doet ze dan best vaak en ik moet dan zo hard lachen, het is zo'n scheetje.
Ook met haar liedjes zingen vindt ze leuk, zeker die van de spinnetjes. En van de olifant zing ik ook graag met haar.
En als ze niest vind ik haar ook grappig, en en en en en ik vind alles leuk wat ze doet.
X

Ja, ik vind eigenlijk ook bijna alles met m'n meiden leuk! (behalve als de oudste 2 niet luisteren, hihi)

Maar met Marin vind ik eigenlijk de laatste voeding het leukste, die krijgt ze terwijl ze tussen Marcel en mij in ligt in bed. Ze vindt het zelf ook heerlijk, eventjes alle aandacht van papa en mama voor haar alleen!
Ze ligt dan echt van de een naar de ander te kijken en na de fles nog gezellig 10 minuutjes "kletsen"
Echt puur genieten!!

Liefs Annemarie

Hoi,

Zoals vele de ochtend als hij net wakker wordt en z'n lach..

Maar  mijn állermooist moment van de dag vind ik:

Als Kay zijn flesje op heeft en, na wat gespeeld te hebben, helemaal moe tegen mij aan ligt en naar me lacht.. Zijn armpjes uitstrekt om mijn gezicht te kunnen aanraken... hij steeds "in mij weg kruipt" en zijn oogjes wrijft waarna weer een slaperig lachje komt..
Dan smelt ik gewoon.. Wat een ongelooflijk liefdevol gevoel bekruip me dan...

Zucht,..

Esmé mv Kay

Ik heb heeeel veel momenten die ik geweldig vind !!
Maar mijn supermoment is :

Als Yari 's avonds in bad is geweest, heerlijk ingesmeerd met lotion, mooie pyama aan, en dan heerlijk met zijn handjes op zijn hoofd zijn papfles leegdrinkt en ik heerlijk in zijn mooie oogjes kan kijken omdat hij mij zo mooi aankijkt...ohhh smelt, smelt...

Tja en dit moment heb ik net weer gehad !!

Groetjes Marina.

's ochtends als hij is wakker geworden en dan mijn of mijn man's gezicht ziet. Dan begint hij volop te lachen en super enthousiast te trappelen en steekt ie zijn armpjes uit!
En 's avonds als we hem naar bed brengen om 19.30 uur. Dan heeft hij ook altijd de grootste lol. Overdag is het vaak mopperen als ik hem op bed leg, maar 's avonds gaat hij erg graag naar bed. Dus dat is ook erg leuk!

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi,

Eigenlijk vind ik alles leuk (behalve als ze ligt te krijzen hihi).
Ook ik vind de ochtend toch wel het grootste moment, maar nu gaat ze ook echt hard lachen en blijft ze er in hangen (zooooo lief). Ook s avonds als mijn vriend thuis komt van zijn werk en die krijgt een glimlach en dan zie ik ze allebij stralen dat is toch ook wel een  super moment.

Groetjes Nancy

hoi!

ik geniet echt van alles wat Lars doet! hij is nu 4 maanden (21-8-06)
*  als je hem ;s ochtends uit bed haalt en je krijgt een lach van herkenning!
* als hij na z'n fles heerlijk de grootste verhalen tegen je aan het vertellen is!
* als ik hem ophaal bij de oma's of kinderdagverblijf en hij ziet je!
* als ie met z'n papa lekker in bed aan het knuffelen is of onder de douche staat!
* als ie heerlijk tegen je aanligt en zich helemaal ontspant!

ja en zo kan ik nog wel even doorgaan! ik geniet met volle teugen van alles wat hij doet en ontdekt!
diana

Terug
Bovenaan