Wat is jullie voedigsschema?

Ons schema is:
Ontbijt: boterham of pap
Tussendoor .liga of fruit
Tussen de middag boterham en voor het slapen fles
'S avonds warme hap en toetje
Voor het naar bed gaan fles.

Ik zou in ieder geval ook je gevoel volgen. Wij hebben ( nog ) geen problemen met eten. Prakjes en pasta gaat er allemaal in. En als wij iets eten wat hij niet lust dan houd ik er van te voren rekening mee door extra meer groenten te maken zodat er een prakje voor de volgende dag is.
Soms draait hij wel z'n hoofd weg hoor als we gaan eten.Ik probeer het maar altijd zo leuk mogelijk te maken, Samen boekje lezen, of samen opscheppen enz.
Volgens het CB is het niet goed als je speelt onder het eten maar ik doe ook gewoon wat ik het beste vind.
Succes,
Gr van Marieke

Hoi,

Wij hebben hier niet echt meer een vast voeding schema. Thomas krijgt iedere ochtend, tussende middag en avond nog zijn papfles omdat meneer anders haast niets eet. Afentoe s'morgens en tussen de middag een broodje. Avondeten gaat er met moeite in (eigenlijk niet)  Thomas is wel erg gek  groenteballetjes en schijven van de AH. En kaassouflé vind hij ook erg lekker, en natuurlijk KIBBELING!! haha maar ja  wat wil je als je vader visboer  is.  Zelf gemaakte hutspot gaat er ook goed in verder weinig, maar omdat iedere dag te eten lijkt me ook niet echt  goed.  
Thomas krijgt ipv fruit, knijpfruit want dan kan hij het zelf doen. Dat is ook het enige wat hij lust aan fruit.
Maar het verschilt wanneer hij het krijgt.

Liefs Esther

Smorgens thee en een boterham
Tussendoor kapitein koek of iets dergelijks
Smiddags boterham en thee, soms ook met wat soep ernaast
Tussendoor fruit of iets lekkers en limo
Savonds bordje eten met vaak fruit na
en om in slaap te vallen fles melk

Mila krijgt s,morgens een bordje pap(van friso 3)
tussendoor sap en iets erbij
boterham en melk(gewone melk)
na het middagslapen;
sap en fruit
daarna nog iets lekkers
avondeten en toetje
flesje melk voor het slapen(friso 3)
groetjes piewie

Terug
Bovenaan