Wat is normaal slaapgedrag?!

Ik denk ook dat er niks mis is met het bedritueel. Als dit altijd al hetzefde is, dan is het zekerteweten duidelijk voor dr! Ik denk ook dat je met een van de vele hardnekkige fases te maken hebt!! Het laat gaan slapen is hier ook al maanden aan de gang. Soms is het alleen wat vertellen, zingen en keten in bed 1/1,5 uur lang, maar er zitten ook fases tussen dat het gepaard gaat met huilen en gejammer. Nu ook weer, ben nu 2x terug geweest en heb m gezegd dat dit de laatste keer is. Ook jammeren om n schele niks... pijn! Zegt hij dan en wijst naar zijn 1,5 week geleden kapot gevallen knie, die al bijna helemaal genezen is en waar nog maar één minipuntje van te zien is ?
Doe wat jij denkt dat ze nodig heeft of eat goed voelt voor jou. Bedenk iedere keer dat je terug naar boven loopt: dit gaat weer voorbij!! En ja, het duurt soms erg lang! Hier dus ook al n paar maanden en is inmiddels 2 .
succes! En twijfel niet aan jezelf! Je diet t echt wel goed hoor!
 
Oh wat een lieve woorden! Had ik net even nodig, nadat ze vanmiddag ook haar middagdutje weigerde na een uur kletsen. Ze beweerde zere tanden te hebben... -Please, laat die hoektanden nou eens doorkomen!-
 
Terug
Bovenaan