wat is nou de beste borst kolf?

quote: lennyb reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-05-2007 19:46:21'));

bedankt voor jullie reactie,had me wel beetje er in verdiept en had dit merk ook op het oog,maar jullie hebben het over duur en wat is dan duur op hun webside staan namelijk geen prijzen alleen verhuur locaties!

Hoi,

De volgende sites kunnen je een beetje een idee geven van de prijzen: www.borstvoedingswinkel.nl en www.borstvoedingscentrumzwolle.nl . De keuze van een kolf is persoonlijk, maar hangt ook samen met de situatie waarin je je bevindt. Als je baby (nog) niet aan de borst drinkt en je wilt de borstvoeding op gang helpen/houden door te kolven, zul je bijvoorbeeld beter uit de  voeten kunnen met een huurkolf. Maar is je baby al wat ouder en ga je weer aan het werk, dan kun je overwegen om een  electrische kolf of een handkolf  aan te schaffen. Op de eerstgenoemde site kun je een kolfkiezer invullen. Dit is de directe link naar de betreffende pagina: Borstvoedingswinkel.nl-kolfkiezer. Overigens worden tijdens de informatiebijeenkomsten over borstvoeding die de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk in heel Nederland organiseert ook diverse kolven gedemonstreerd. Meer informatie over bijeenkomsten bij jou in de buurt kun je vinden op www.borstvoedingnatuurlijk.nl .

Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk

hallo lenny
Ik heb zelf 9 weken borstvoeding gegeven en ik had een elektriche borstkolf van avent hij was 150euro maar ik heb er zeker veel aan gehad groetjes ntasha

Ik gebruik de Medela Swing nu 10 wkn, en het bevalt me goed.
Hij is wel prijzig, maar volgens mij zijn alle electrische kolven prijzig.

Ik raad je wel aan, dat als je veel gaat kolven (ik zelf kolf 3 dagen) een electrische aan te schaffen. Vriendin van me heeft spijt dat ze een handkolf heeft gekocht, want je zit toch wel ff met zo'n ding en je hand word behoorlijk lam.

Nens

Hoi hoi,

de Mini-Electric van Medela is niet zo duur, iets van EUR 80,00 en ik heb er 3 maanden 3x per dag mee gekolfd. Nu ben ik aan het afbouwen en kolf ik nog maar 1x. Maar die kolf is mij uitstekend bevallen. Hij is klein en compact, maakt alleen wel veel geluid. Je hoort hem echt goed tekeer gaan, maar hij doet het uitstekend.

groetjes Mie

Terug
Bovenaan