wat is nou het beste

quote: kelly1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2006 12:17:56'));

quote: sasja reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2006 11:59:52'));

hoi bij de aptoheek zieden ze dat ik wel davitamon kon gebruiken in de eerste paar weken nagenoeg je zwanger ben 1 en eventueel kon ik er dan mee stoppen en via de huisarts iets regelen of via de vlk

ik zei ook tegen de apotheek dat de geur van foliumzuur een nare geur heeft en ik misselijk werd van de geur ik had het potje nog in me tas en vroeg ruik maar inderdaad zei ze het stikt behoorlijk dat hadden wij vroeger niet ahahahhahahahah

groetjes

Hallo,

Kijk wel uit dat je niet teveel vitamines binnen krijgt, want dat is ook niet goed. Zeker niet als je dadelijk zwanger bent. Teveel vitamine A en D is erg schadelijk, via je voeding krijg ook al veel binnen. Foliumzuur kan geen kwaad, ook niet als dat langer slikt, en 0.4 tot 0.5 mg per dag is dan genoeg.
Toch veel succes!!

sasja

Hallo kelly,

Ik gebruik zelf de foliumzuurtabletten van het kruidvat, en daarvoor heb ik ze geslikt van het merk evasin, en geen van beide stinken. Evasin zijn kleine capsules, die kun je ook wat makkelijker doorslikken.

Misschien heb er wat aan.... Want volgens mij is het niet goed als ze stinken. Zijn ze niet over datum????

sasja

quote: sassie1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2006 14:15:55'));

hoi
ik ga vanaf vandaag beginnen met de femantal van davitamon daarnaast neem ik niks extra in
ja alleen me groente en wat fruit dat kan toch geen kwaad??????

groetjes

Hoi,

In multivitamine voor zwangeren (zoals Femnatal van Davitamon) zit ook al de juiste hoeveelheid foliumzuur in. Als je deze slikt, dan hoef je daarnaast geen gewone foliumzuur meer te slikken.

Let wel op met gewone multivitamines, want daar zit al 100% vitamine A in en daar mag je niet teveel van hebben tijdens de zwangerschap.

Groetjes Saskia

ik gebruik ook de foliumzuur van evasin en die ruiken  idd niet. Zitten in een doordrukstrip.
Lekker makkelijk hoor

Terug
Bovenaan