wat is verstandiger??

@junior, bedankt voor het compliment!! hij doet het op dit moment ook harstikke goed. maar wij hebben de eerste zes weken wel eens moedeloos naast zijn bed gestaan dat hij alleen maar lag te huilen. ook ik heb de radio dan wel eens harder gezet zodat ik het niet hoefde te horen.
en zo ineens na zes weken is hij veranderd in een baby die helemaal zijn ritme gevonden lijkt te hebben.

mischien dat je bij een tweede sowieso wat makkelijker bent, Jesse moet nu soms gewoon even op zijn beurt wachten omdat ik dan met Elmar bezig ben en andersom natuurlijk ook. toen elmar zo oud was als jesse nu hoefde hij maar een kik te geven en ik stond naast zijn bed. nu heb ik zoiets van, mama moet eerst even wakker worden, doe maar even rustig aan.

het komt vanzelf, de ene baby is de ander niet. Elmar was overal heel vroeg mee, omdraaien, kruipen, lopen noem maar op maar met praten was hij juist heel laat.

ik ben blij hoor dat jesse snachts door slaapt maar ik heb het nooit erg gevonden om eruit te gaan. telkens als ik er even helemaal doorheen zat dacht ik: volgend jaar rond deze tijd kun je mischien al lopen, ga je savonds op tijd naar bed, eet je met de pot mee...pfff....nee ik ben blij dat ik vanacht nog even alleen van je kan genieten.

nou tis alweer een heel verhaal geworden maar ik probeer ermee te zeggen: het komt allemaal wel goed!

en nu ga ik echt de fles geven en naar bed (waarom gaat die tijd savonds altijd zo snel!)

groetjes

Hij heeft een goede nacht gehad,. en nu ligt die weer lekker te duten naast me op de bank,. inegwikkeld in een zacht dekentje.

Inderdaad,. ik merk dat die nu langzamerhand zn ritme aant krijgen is,. en ik probeer elke dag zoveel mogelijk ritme voor ons te creeren. Lekker smorgens als we wakker worden,. eerst de borst op bed,. dan hem lekker wassen en aankleden,. dan ga ik op mn gemakkie even douchen en Devon houdt zichzelf bezig in de wipstoel. En dan saampjes naar beneden,. waar hij op de bank toch nog even de borst wil n dan in slaap valt,. Ik wil hem dan ook niet wakker maken en merk aan znmanier van inelkaar kruipen dat die graag ingewikkeld wil worden door mams,.

langzamerhand gaat t steeds makkelijker en rustiger, Hij heeft toch savonds nog wel zn huilbuitje,, maar ik denk dat die dat ook nodig heeft, want voor de rest huit die eigelijk niet. Hij geeft ook zelf aan,. door t huilen dat die t beneden zat is en eiglijk naar bedje wil. Dus mag niet klagen hoor

Alvast een zonnig en goed weekend iedereen!!

groetjes Wendy

Terug
Bovenaan