Wat is wijsheid? houden of.....

Hoi

Helaas kan niemand anders een beslissing maken behalve jijzelf. Gun jezelf en je partner de tijd om er rustig over na te denken. En welke beslissing je ook maakt, als jij er achter staat is het de goede.

Sterkte!

Groetjes
Eleanor

hi Bengels,

heel veel sterkte en rust gewenst,
het kindje wat nu gaat komen geeft je ook weer veel liefde en heeft jou weer nodig. ik hoop dat je met je therapeut en je arts een goed gesprek kan hebben en dat je medicatie ingesteld kan worden op jouw behoefte en de veiligheid van de nieuwe baby.

Miep36

Hai,
Ik sluit mij bij het advies van de meeste aan..............dat is een keus die jij alleen kunt maken. De vraag is: denk je dat je het nog aan kan? Want als je het totaal niet ziet zitten en het word weer een negatieve ervaring bestaat er de kans dat je het je kleintje kwalijk gaat nemen. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.  
ik zou er heel erg goed over nadenken. Als ik lees dat het al een naampje heeft denk ik.......die is al dus danig emotioneel gebonden dat weg halen geen optie meer is........maar ja. Het is en blijft jou lichaam.
Heel veel succes!
Groetjes Lillian

Beste Bengels,

Meid, wat ontzettend moeilijk zeg, ik begrijp dat het een "ongelukje" is. Ik heb nu 2 gezondje kindjes en heb nu van de laatste (bijna 4 maanden) een postnatale depressie over gehouden. Ik heb ook 2 zware zwangerschappen met bekkeninstabiliteit gehad. Ik vond zwanger zijn ook vresselijk.
Nu zeg ik ook keihard als ik nu zwanger zou raken zou ik het meteen weg halen. Maar als het dan zo is....... Nu ik jou verhaal lees lijkt het me toch niet zo makkelijk. Ik wil zoizo geen kinderen meer. Ik wil dan ook mezelf of mijn vriend laten steriliseren,maar in de situatie waarin ik nu zit doen ze dat niet zomaar. Ik ben gelukkig de pil nog niet vergeten, maar ik ben erg vruchtbaar.
Ik hoop dat ik nooit in jou situatie kom te zitten.
Tja, wat moet je nou doen??? Dit is zoooo moeilijk. Kan jou psygiator je niet helpen? Ik ben ook onder behandeling van zo iemand, maar ik heb er niet zo veel aan, het werkt bij mij averechts. Ik hoop dat jij wel goed met haar kunt. En bespreek het heel goed met je partner, hij moet jou er in steunen, welke keuze je ook maakt.
Nou meid, heeeeel veel sterkte. Ik denk aan je.

Ris

Hoi, wat een moeilijke beslissing, maar ik kan ook meepraten over PND en onver bekkeninstabiliteit. Tijdens mijn tweede zwangerschap moest ik de laatste drie maanden plat vanwege mijn bekken en als toetje kampte ik met een PND tot zeker twee jaar na de bevalling, ik heb mij toen ook laten sterriliseren omdat ik zeker wist zoiets niet nog eens aan te kunnen.
Wel hadden we ontdekt dat de PND bij mij met name te wijten was aan een progestron gebrek na de bevalling.

Na  mijn scheiding, ontmoette ik mijn huidige man, hij had altijd een kinderwens gehad en was in zijn gestrandde huweliujk niet aan kinderen toegekomen.
We bespraken de opties en na heel veel breinpijnigen besloot ik toch voor een hersteloperatie te gaan

Door tijdens de zwangerschap heel veel rekening te houden met mijn bekken(de laatste maanden bed in de kamer veel rust en niet zo vaak de trap op)
Kan ik zeggen dat heel snel na de bevalling mijn bekken weer okee was.
Ik kreeg weer een PND, maar ook daar was ik op voorbereid en ben meteen aan de Duphaston en vit B6 gegaan, na een half jaar was ik helemaal klachtenvrij en kon ik afbouwen.
De kleine is nu een jaar en we gaan voor nog een en ik durf dat aan doordat het allemaal zo goed is gegaan.

Dames,

Misschien hadden jullie me al op andere onderwerpen voorbij zien komen, maar ik zal nog even officieel melden dat we voor nummer drie gaan!!!
Het blijft piekeren en tobben maar we kunnen het niet over ons hart verkrijgen om tegen dit kindje te zeggen " jij niet" .

Dus we gaan genieten van 'Gijsje' en hopen dat het een voorspoedige zwangerschap zal worden.

Groetjes Sas 7w

hoi hoi,

Ben blij om te vernemen dat je  je kindje een kans geeft!

Veel geluk samen en een fijne zwangerschap toegewenst!

Hoop dat je ondanks alles er toch van kunt gaan genieten

liefs Caro

Terug
Bovenaan