Beste Bengels,
Meid, wat ontzettend moeilijk zeg, ik begrijp dat het een "ongelukje" is. Ik heb nu 2 gezondje kindjes en heb nu van de laatste (bijna 4 maanden) een postnatale depressie over gehouden. Ik heb ook 2 zware zwangerschappen met bekkeninstabiliteit gehad. Ik vond zwanger zijn ook vresselijk.
Nu zeg ik ook keihard als ik nu zwanger zou raken zou ik het meteen weg halen. Maar als het dan zo is....... Nu ik jou verhaal lees lijkt het me toch niet zo makkelijk. Ik wil zoizo geen kinderen meer. Ik wil dan ook mezelf of mijn vriend laten steriliseren,maar in de situatie waarin ik nu zit doen ze dat niet zomaar. Ik ben gelukkig de pil nog niet vergeten, maar ik ben erg vruchtbaar.
Ik hoop dat ik nooit in jou situatie kom te zitten.
Tja, wat moet je nou doen??? Dit is zoooo moeilijk. Kan jou psygiator je niet helpen? Ik ben ook onder behandeling van zo iemand, maar ik heb er niet zo veel aan, het werkt bij mij averechts. Ik hoop dat jij wel goed met haar kunt. En bespreek het heel goed met je partner, hij moet jou er in steunen, welke keuze je ook maakt.
Nou meid, heeeeel veel sterkte. Ik denk aan je.
Ris