Wat is wijsheid

A

Anoniem

Guest
He lieve Meiden,

Kom net terug van de Huisarts. En ik ben dus doorverwezen naar de gyn. Heb meteen een afspraak gemaakt, en ik kan a.s. donderdag 2 december al terecht, meestal duurt dat 3 maanden voordat je daar weer tussen zit. Heb ik een keer een mazzeltje!!!! Mijn huisarts denkt dat ik waarschijnlijk aan de clomid moet omdat ik nu zo'n onregelmatige cyclus heb, heb ik eigenlijk al 4 jaar. En verder ga ik het er natuurlijk donderdag met de gyn bespreken hoe of wat, ben er eigenlijk wel uit dat ik ook graag KI wil proberen. Ik wil later geen spijt krijgen van had ik maar, en nu ik 37 jr ben kan ik nog de beslissing nemen van wel medisch zwanger worden of niet, als ik te oud kan het niet meer. Ik vindt het heel positief dat ik zo snel terecht kan bij de gyn, begin is het halve werk toch.. Verder merk ik aan mezelf heb toch de hele tijd gedacht ik hoop dat het op de natuurlijke manier kan om zwanger te worden, maar ik merk dat ik daar ook erg verdrietig van wordt omdat het niet zo snel lukt, maar goed we moeten nu éénmaal toch geduld hebben, dat zegt de buitenwereld tenminste tegen mij, en dat ik blij moet zijn met wat ik heb, ik ben daar ook erg blij mee onze dochter van vier jaar, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds die tweede kinderwens houdt, ik kan gewoon niet mijn gevoel uitschakelen. Ben blij dat ik weer eens mijn hart hier kan luchten, en ik spreek jullie snel weer.

Heel veel liefs,

Mick

Hee Mick,

Wat fijn dat het zo snel kan. Met een beetje mazzel lukt het met een kuurtje Clomid...

Sterkte, Fen

Hee lieve Mick!

Wat goed zeg dat je zo snel terecht kunt!! Vind het ook erg fijn om te lezen dat je tóch voor KI wilt gaan samen met B. :) Hopelijk is dit een stapje in de goede richting en wie weet is Clomid wel dé uitvinding! Wij zijn hartstikke positief en weten dat het je natuurlijk echt zeker wel gaat lukken, meis.
Ik kan me je verdriet ook erg goed voorstellen, had zelf ook die fase...uiteindelijk kom je daar sterker uit en ga je toch stappen ondernemen en dat is weer positief!!
Die wens is ook zo sterk he...
Misschien gaan we strakjes wel samen op, dat zou gaaaf zijn Mick!

Heel veel succes overmorgen en laat even weten hoe het ging?
Ik mis jou en La Lara ook, moeten gauw weer ff chatten, okay.

Niet meer verdrietig zijn he, liefie het komt allemaal goed!

Dikke zoen en knuffel van Suus

He lieve Suus,

Bedankt voor je steun en je lieve woorden, dat doet me echt zo goed. Ik moest afgelopen maandag zo ontzettend huilen omdat ik zo graag nog een kindje wil, ik houd me inderdaad al een tijdje stoer en groot van ik ben happy met 1 kindje ik moet niet zeuren!!! Maar mijn cyclus is al zolang onregelmatig wil gewoon ook weten wat er aan de hand is ik wil dat het regelmatig wordt, en een vriendinnetje van mij had dat zelfde en is toen aan de clomid gegaan, en is toen heel snel zwanger geworden. Het is weer even afwachten ik ben ook heel blij dat ik zo snel terecht kon bij de gyn. Ik laat het je weten hoe het ging, moet a.s. donderdag. Ik spreek je snel weer lieve Suus, en het zou inderdaad fantastisch zijn als we samen op kunnen gaan en dat we dan ook samen zwanger zullen zijn, geweldig zou dat zijn.

Heel veel liefs Mick

He Mick,

Sorry ik heb al weer een tijdje niets van me laten horen, ik had even totaal geen behoefte bezig te zijn met dit alles. Maar zo stiekem lees ik dus toch weer mee. Vandaag weer ongesteld geworden. Goed zeg dat je doorgestuurd word. Jij zal vast snel geholpen worden gezien je leeftijd. Hopelijk zet het snel veel zoden aan de dijk. Ik heb me ook een tijd weer groter gehouden als ik me werkelijkj voel. Laat de buitenwereld niet snel zien hoe erg ik het vind dat iedereen maar zwanger word of dat het niets is en ik die alleen achterblijf. Jeetje ik zag van de week een oude klasgenoot, denk dat ze nog een stuk jonger is als ik, die heeft ook al een meid. Echt bijna iedereen die ik ken van vroeger zie ik ineens met een enorm aantal kroost lopen. En sommige al een jaar of 7 a 8. Word ik echt al zo oud? En zal het bij mij ooit nog een keer mogen lukken? Zucht ik heb het net zo zwaar als jij op het moment. En laat de gene die zeggen dat blij moet zijn met wat je hebt maar kletsen. Je gevoel zegt dat je nog niet klaar bent en dat heeft iedereen te accepteren. Al was het je 5e waar je voor wilt gaan....

Lieve Mick,

Goede beslissing meissie!!! Ik had ook het vermoeden dat je eisprong aan het muiten was! Clomid kan je hier heel goed en simpel bij helpen! Zou helemaal te gek zijn!!!! Mijn collega heeft KI gehad en die vond het allemaal erg meevallen!!!!
Kom je nu ook gezellig bij ons in het UMC?! Fijn dat je morgen al terecht kan! Ik heb in het UMC een erg fijne gyn!
Dikke kus Inge

Hoi,

Mag ik wat vragen Mickey? Ik ben 33 wordt volgende maand 34. Heb een zoontje van 6 en heb ook een kinderwens. ben 14 maanden geleden gestopt met de pil. Mijn menstruatie is ook een zooitje zeg maar (dat is niet meer goed gekomen na de bevalling van mijn zoontje). Iedere keer als ik mijn eisprong krijg dan verlies ik 5 dagen lang wat bloed en donkere afscheiding. Met kijkoperaties konden ze niks vinden, dus moet ermee leren leven. Maar nu lukt het zwanger worden ook niet, weet niet of het daar door komt. Ga 3 januari met mijn vriend naar het ziekenhuis voor een gesprek en we krijgen beide een lichamelijk onderzoek. Maar wat mijn vraag eigenlijk is: wat is clomid???? is dat om je menstruatie weer normaal te krijgen? Zou daar mijn tussen tijdse bloedingen dan ook mee stoppen als ik die zou moeten nemen. Heb echt gee flauw idee wat me allemaal te wachten staat straks.

Knuf Mandy

Hoi Hoi,wat ben ik opgelucht na het lezen van jouw opmerking in je stukje. Bij mij zegt iedereen ook constant dat ik blij moet zijn met wat ik heb. ( dochter van bijna 4 ) Maar dat heeft er potverdikkie niets mee te maken ! Ik ben juist zo blij met haar dat ik zo ontzettend graag nog zo;n schat erbij wil. Ik hoop dat alles bij jou snel regelmatig wordt en dat je snel een + zal zien. XXX

Terug
Bovenaan