Geen dank XXX zo noem ik je omdat je ook zo heet toch voor hier dan, is net zo makkelijk. Ik lees dat Mandy ook een kindje van 6 jaar heeft en nu ook al een tijdje bezig is voor de tweede. Wij zijn nu alweer dik twee en half jaar bezig waarvan ik dit jaar het helemaal los heb gelaten, dat zegt de buitenwereld tenminste laat het nu los want anders wordt je niet zwanger, dat is heel makkelijk voor hun, maar voor ons is dat toch niet zo makkelijk want wat doen we met ons gevoel, dat kunnen we niet uitschakelen ik tenminste niet, of als we op van die feestjes zijn van, oooh wat leuk willen jullie geen tweede, ik ben nu zover dat ik maar zeg we houden het er bij 1 kindje, mijn man is daar nu zo aan gewend dat we 1 kindje hebben en dat we er zo blij mee moeten zijn, dat zijn we ook, maar we zijn nu samen in dat jaar er naar toegegroeid dat we toch nog 1 kindje erbij willen en we zijn daar zo blij mee met dat gevoel. 1 jaar geleden zouden we op gaan voor KI en we hadden ons op de wachtlijst laten zetten voor IVF, toen viel mijn man dik 9 maanden van de trap en hadden we ook op dat moment besloten dat we het zeker nog op de natuurlijke manier wilden proberen en zeker niet op de medische manier zwanger worden, maar goed wat is daar zo mis mee, als dat onze wens iets sneller kan bevorderen, moeten wij het risico lopen dat ik straks 40 jaar of ouder ben en dat ik dan niet meer KI of IVF kan laten toepassen, en wat dan dan krijg je spijt dat is altijd zo..
Sorrie voor het lange verhaal maar ik ben zo blij dat ik weer mijn verhaal kwijt kan hier. En Mandy ik zou als ik jou was gewoon een afspraak maken bij de ha en vragen of het wel zo normaal is dat je cyclus zo onregelmatig is, bij mij is dat allemaal onderzocht vorig jaar, en zolang je maar een cyclus hebt langer dan 21 dagen dan noemen ze dat nog regelmatig, maar aangezien ik de laatste tijd echt van die cyclussen heb van 11 dagen en dan weer 13 dagen en dan weer 23 dagen heb ik maar aan de bel getrokken, ik houd jullie verder op de hoogte, en we gaan zeker niet opgeven wat de wonderen zijn de wereld niet uit. Morgen moet ik bij de gyn zijn ik zal die vraag over clomid wel even aan mijn gyn vragen en dan horen jullie het zo snel mogelijk hoe het was. Ik weet wel dat met hormonen je cyclus weer regelmatig kan worden en dat bevordert natuurlijk dan wel de zwangerschap volgens mij.
Heel veel liefs Mick
Sorrie voor het lange verhaal maar ik ben zo blij dat ik weer mijn verhaal kwijt kan hier. En Mandy ik zou als ik jou was gewoon een afspraak maken bij de ha en vragen of het wel zo normaal is dat je cyclus zo onregelmatig is, bij mij is dat allemaal onderzocht vorig jaar, en zolang je maar een cyclus hebt langer dan 21 dagen dan noemen ze dat nog regelmatig, maar aangezien ik de laatste tijd echt van die cyclussen heb van 11 dagen en dan weer 13 dagen en dan weer 23 dagen heb ik maar aan de bel getrokken, ik houd jullie verder op de hoogte, en we gaan zeker niet opgeven wat de wonderen zijn de wereld niet uit. Morgen moet ik bij de gyn zijn ik zal die vraag over clomid wel even aan mijn gyn vragen en dan horen jullie het zo snel mogelijk hoe het was. Ik weet wel dat met hormonen je cyclus weer regelmatig kan worden en dat bevordert natuurlijk dan wel de zwangerschap volgens mij.
Heel veel liefs Mick