Wat is wijsheid

Geen dank XXX zo noem ik je omdat je ook zo heet toch voor hier dan, is net zo makkelijk. Ik lees dat Mandy ook een kindje van 6 jaar heeft en nu ook al een tijdje bezig is voor de tweede. Wij zijn nu alweer dik twee en half jaar bezig waarvan ik dit jaar het helemaal los heb gelaten, dat zegt de buitenwereld tenminste laat het nu los want anders wordt je niet zwanger, dat is heel makkelijk voor hun, maar voor ons is dat toch niet zo makkelijk want wat doen we met ons gevoel, dat kunnen we niet uitschakelen ik tenminste niet, of als we op van die feestjes zijn van, oooh wat leuk willen jullie geen tweede, ik ben nu zover dat ik maar zeg we houden het er bij 1 kindje, mijn man is daar nu zo aan gewend dat we 1 kindje hebben en dat we er zo blij mee moeten zijn, dat zijn we ook, maar we zijn nu samen in dat jaar er naar toegegroeid dat we toch nog 1 kindje erbij willen en we zijn daar zo blij mee met dat gevoel. 1 jaar geleden zouden we op gaan voor KI en we hadden ons op de wachtlijst laten zetten voor IVF, toen viel mijn man dik 9 maanden van de trap en hadden we ook op dat moment besloten dat we het zeker nog op de natuurlijke manier wilden proberen en zeker niet op de medische manier zwanger worden, maar goed wat is daar zo mis mee, als dat onze wens iets sneller kan bevorderen, moeten wij het risico lopen dat ik straks 40 jaar of ouder ben en dat ik dan niet meer KI of IVF kan laten toepassen, en wat dan dan krijg je spijt dat is altijd zo..

Sorrie voor het lange verhaal maar ik ben zo blij dat ik weer mijn verhaal kwijt kan hier. En Mandy ik zou als ik jou was gewoon een afspraak maken bij de ha en vragen of het wel zo normaal is dat je cyclus zo onregelmatig is, bij mij is dat allemaal onderzocht vorig jaar, en zolang je maar een cyclus hebt langer dan 21 dagen dan noemen ze dat nog regelmatig, maar aangezien ik de laatste tijd echt van die cyclussen heb van 11 dagen en dan weer 13 dagen en dan weer 23 dagen heb ik maar aan de bel getrokken, ik houd jullie verder op de hoogte, en we gaan zeker niet opgeven wat de wonderen zijn de wereld niet uit. Morgen moet ik bij de gyn zijn ik zal die vraag over clomid wel even aan mijn gyn vragen en dan horen jullie het zo snel mogelijk hoe het was. Ik weet wel dat met hormonen je cyclus weer regelmatig kan worden en dat bevordert natuurlijk dan wel de zwangerschap volgens mij.

Heel veel liefs Mick

Mijn man is precies 9 mnd geleden van de trap gevallen ja en dan komt er natuurlijk ook niet veel van klussen dat is dus ook 1 van de redenen geweest waarom we niet voor KI gingen!!! Maar je moet er uiteindelijk ook aan toe zijn en dat zijn we nu dan wel. Dit wilde ik nog even kwijt omdat ik het hierboven geschreven had maar daar stond het een beetje chaotisch.

Heel veel succes met alles XXX en Mandy, en tot snel maar weer hier.

Lfs Mick

He Inge,

Ik las je verhaal over je collega die KI heeft gehad, kan je aan haar vragen hoe en wat, en is zij er al zwanger van geworden!!! Ik ga helaas niet naar het UMC maar naar het DIAC, was wel gezellig geweest als we alletwee in hetzelfde ziekenhuis zaten. Wel fijn voor jullie Inge dat de gyn zo aardig is, dat is dus heel erg belangrijk toch, want tenslotte moeten we ons goed voelen toch bij de gyn.

Tot snel Inge hier of online,

Lfs Mick

Hoi,

Mickey bedankt voor je reactie. Ja had al 4 jaar geleden met de huisarts over die bloedingen gepraat en toen verwezen naar het ziekenhuis. Kijkoperatie gekregen, maar ze konden niks vinden. Ze zeiden tegen me, dat ik ermee moest leren leven. Ik kan wel zwanger worden, want heb in april een miskraam gekregen toen ik 8 weken was. Maar vraag me af of dat een toevals treffer is geweest. Ben vorige week naar de huisarts geweest en heb nu een verwijskaart gekregen omdat ik dolgraag een tweede wil. heb meteen het ziekenhuis gebeld en kan 3 januari terecht. Krijgen Leon en ik eerst allebei een lichamelijk onderzoek en dan zitten we in de molen. Mensen zeggen ook tegen mij dat ik er teveel mee bezig ben. Maar wat willen ze dan, je bent ervoor bezig en gaat ervoor, dus is iedere maand weer een tegenvaller, je kan niet je gevoel en verlangen uitschakelen. Probeer mij ook erbij neer te leggen maar het lukt niet. Begin nu zelfs huilbuien te krijgen als de red devil weer op bezoek komt. Maar nu ik een afspraak heb op het ziekenhuis, heb ik wel het gevoel dat er een last van me af valt. Dat we er nu niet meer alleen voor staan zeg maar en dat we een beetje hulp krijgen. Je hoeft je trouwens niet te verontschuldigen voor je lange verhaal hoor, schrijf het lekker van je af, dat lucht soms heel erg op.

Knuf Mandy

Terug
Bovenaan