wat je van beren leren kan...... (foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi daar vriendjes en vriendinnetjes, zal ik eens mijn nieuwe kamer laten zien

Hier is de familie leeuw, aan de muur komt nog een olifantenhoofd, maar die komt donderdag

Hier mijn bedje met mn mooie muur, en op de muur zie je bloe (balou)

Hier staat mn kast en commode met planken erboven voor mn boeken en junglebook vriendjes, maar die liggen nog beneden

Dan zal ik nu maar snel achteruit gaan, want als ik in bad zit kan ik heeeeeeel ver en veel spetteren

DOEIIIIII
kus Yoëll

Wow, doe gauw drie stappen terug! Ben net opgedroogd van ons badderavontuur hier!
Wat een leuke kamer zeg! Goed gedaan!
(en yoëll: ik vind het wel stoer dat jij durft te gaan slapen met 2 van die tijgers/leeuwen op je kamer!!!)
Liefs NElleke

Wat een stoere kamer heb jij zeg.....geweldig hoor.....

Jij kijkt ook ontzettend ondeugend uit de heldere oogjes van je....mama heeft vast heel wat met jou te stellen wahahahahahaha.....

En wat me nog meer opvalt is dat je al een hele mond vol tanden hebt zeg.....ik wou dat die er bij onze Yoëll al door waren....

Nou ventje......hopelijk beleef je veel plezier aan je nieuwe jungle kamer

Liefs Denise

Nelleke het zijn lieve tijgers hoor, tenminste.... yoëll geeft ze hele dag door kusjes en krijgen ook eten en drinken net als hij zelf hahaha

Denise, hij hoeft nog maar 2 kiezen en het rijtje staat vol, maar hij heeft er wel onwijs last mee gehad hoor om dat bekkie zo vol te krijgen. Hij kreeg ook steeds 2 of 3 tanden per keer

Wow! Wat een mooie kamer is het geworden!
Stoere vent hoor!

nou wees blij zeg dat alles er dan door is....pffff

Yoëll krijgt momenteel de 4 snijtanden er allemaal tegelijk door....geen pretje maar heb liever dat alles er nu door komt....pfffff en als die er door zijn moet Yoëll nog 4 kiezen.....

maar je hebt super je best gedaan op jullie slaapkamers hoor....heb net je hyves ff bekeken haha

liefs denise

haha ja daar staat ons paradijs ook op

Moet nu naar bed van bert, haha hij valt in slaap
en ik moetenplat met mn rug (nee slapend plat!!)

Heb er maar een woord voor...
WAUW!!! gaaf hoor!

groetjes Kim

Terug
Bovenaan