wat je van beren leren kan...... (foto's)

Meer jongenskamer dan dit kun je het toch écht niet krijgen! Stoer hoor Pauline, helemaal zelf gemaakt!

En wat vind ik dat mannetje van jou al een kereltje zeg, écht een peuter, geweldig....

Slaapt hij nou inmiddels ook lekker de hele nacht in zijn nieuwe kamer? (ik weet nog dat ik destijds als Gijs een paar nachten doorsliep dat tegen niemand zei, bang dat de magie weer verbroken werd hahaha)

Groetjes
Susan

Wat ben je toch een lekker ventje en wat heb je een prachtige kamer gekregen!!

Donderdag komen we het van dichtbij bekijken, geef je ons dan een rondleiding door de jungle??

X Esmé en Kay

Wat een superkamer! Echt mooi hoe je dit toch allemaal verzonnen / zelf voor mekaar hebt gekregen! Wil Yoëlle nog wel van z'n kamer af?!! Kun je toch heerlijk dromen, spelen, slapen en kletsen op zo'n kamer!

Lisenka mv Tessa

wat een superstoere kamer zeg, en wat wordt jij al groot.

Liefs sandra en een kusje van Tess

wat een stoere kamer!
en Pauline, je bent zeker wel heeeeel blij dat die verhuizing nu eindelijk achter de rug is!
geniet van de rust!!

liefs Jenneke mv Ivar

WAUW....Yoëll,wat een lieve mama heb jij,dat ze zo'n werk heeft gemaakt van jouw slaapdomein.Wat een avontuurlijke kamer heb jij,je waagt je echt in de jungle!!Héél mooi en zeker héél stoer!!
Liefs Kitty en Tess

wauw wat een geweldige kamer!!
Echt heel stoer!!

groetjes pally

Zo dan! Gaaf!!!!
Als ik donderdag kom, wil ik jou grote, stoere  bed wel eens uitproberen, mag dat?

Hi5 Fabio

Terug
Bovenaan