wat kan dit betekenen?

hoi miek hoe is het ermee heb je al een test gedaan of ben je toch ongesteld geworden ben erg benieuwd succes verder manon

hey hey

ik heb besloten om straks een test te halen en dan morgen met mijn ochtend urine te testen. ik laat het je weten als er veranderingen zijn

gr miek(annemieke)

hey Manon,

nou ik heb getest hoor. maar het tweede streepje kwam maar niet! HELAAS!!
ik snap er echt niets meer van! het kan toch niet zo zijn dat ik te vroeg heb getest? ik zit nu al op dag 31!! mijn moeder is 15 feb. jarig dus het had een leuk kadootje geweest voor haar. maar goed. op naar ronde 9

hoe gaat het met jou??

gr miek

hoi miek met mij gaat het goed ik heb al een buikje heel vreemd denk toch dat ik langer zwanger ben als ik zelf denk de maand ervoor had ik 2,3 dagen ongi en toen een dag niet en toen weer wel misschien was dat wel innesteling morgen bel ik de huisarts voor een afspraak misschien dat hij mij een echo kan aansmeren   hoe gaat het bij jou ben je inmiddels al ongi geworden of nog steeds niks ben benieuwd spannend gr. manon

hallo Manon,

nee ik ben nog steeds niet ongi geworden. duurt nu wel heel lang. zit op dag 32!!
ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. heb gister getest en niets te zien op het venstertje  Het zou toch niet ze zijn dat ik te vroeg heb getest?
in jou geval kan het inderdaad wel zo zijn dat je langer zwanger bent dan je dacht. ik ben benieuwd wat de dokter ervan zegt morgen. hou me op de hoogte.
ik laat het je weten als er bij mij veranderingen zijn!

gr miek

Hey Manon!

hoe gaat het met je?
ik ben nog steeds niet ongi geworden!
ik zit dan ook nu op dag 34!!!

liefs miek

hallo

vanochtend heb ik maar weer een test gedaan. ik zit namelijk nu op 26 dagen en ben nog steeds niet ongi geworden. maar de test gaf maar 1 streep aan, dus niet zwanger. ik snap er echt niets meer van. waarom duurt het nou zo lang voordat ik ongi wordt???

gr miek

hoi miek hoe kan dat nou dat je nu opeens weer op dag 26 zit en vorige week op dag 27 wat je als allerste geschreven heb nu begryp ik je ff niet meer denk ik gr. manon

Terug
Bovenaan