Wat kan ik doen voor mij zoon

Dankjulliewel voor de tips/ aanmoedigingen! Ik ga zeker door tot ik denk dat mijn kind tevreden is. We komen er wel!

Herkenbaar, alhoewel mijn kindje het niet uitspuugde (verborgen reflux).
Wij hebben drama gekend rondom (kinder)artsen die alleen maar roepen: ‘hoort erbij op deze leeftijd, gaat vanzelf over’…. Vreselijk.

Ik lees het al in meerdere reacties maar wij zijn ook gaan indikken met (biologische!) JBPM (alles afkolven etc) op advies CB en kinderarts. Nou.. ze kreeg er veeel meer kramp door en het werd er niet beter van. Na 2,5 week acuut gestopt en alleen nog maar aan de borst aangelegd, daarna standaard een halfuur rechtop etc.
Dit bracht op de een of andere manier al een stukje rust bij haar.
Als het KMA is moet je inderdaad echt álle (koe)melk schappen uit je voeding en dat is echt heeeel veel. De kans is wel klein als je kindje alleen spuugt als klacht bij KMA, maar t kan natuurlijk wel. Alhoewel krijsend wakker worden er ook bij hoort, maar dit kan ook weer kramp zijn door de JBPM… lastig bepalen zo. :-(

Een Osteopaat heeft ooK bij ons ook enigzins geholpen, haar nekje zat vast (rechts) en haar dikke darm was erg opgezet.
Verder veel slaap bij mij en rust rondom voedingen door álles hetzelfde te blijven doen ook. (En daarmee bedoel ik; alleen aanleggen zonder JBPM en soms een flesje).
En verder: ‘de tijd…..’ ?

Hoe slaapt jouw kindje? Oververmoeidheid door deze klachten kunnen de klachten namelijk nóg erger maken (ik spreek uit ervaring)

Terug
Bovenaan