Wat kan ik verwachten

Hoi hoi.

Ik heb morgen mijn eerste echo,
maar omdat dit ook ons eerste kindje is heb ik geen idee wat ik kan verwachten. Kan iemand mij vertellen wat er zo'n eerste echo gebeurt ben echt gewoon vol van de zenuwen Door morgen...
Bedankt alvast

kimberley
 
De eerste echo bij onze eerste was een echte teleurstelling! Kreeg een inwendige echo van een chagrijnige arts. Die er verder ook geen info bij gaf. Met 5 min stonden we weer buiten. Nog wel met een foto, maar vooral vol verbazing wat ons overkomen was. Maar normaal gesproken gaan ze kijken of alles goed is, het hartje klopt of het er 1 is of meerdere zijn. Hoe groot het is, en daarmee kijken ze of je uitgerekende datum klopt. Wordt aangeraden om met een volle blaas te gaan. Kunnen ze het beter zien. Als ze het dan nog niet goed kunnen zien zal het waarschijnlijk een inwendige echo worden. Veel plezier morgen! Geniet ervan!
 
sorry voor mijn late reactie maar ik heb af en toe het probleem dat ik niet kan inloggen.
de echo was helemaal goed al konden ze het met een gewone echo niet zien dit omdat ik een gekantelde baarmoeder heb.
dus inwendig onderzoek gehad het hartje zien kloppen en de kleine garnaal gezien, en ik ben meteen verliefd.
we zijn nu 7 weken en 3 dagen zwanger volgens de verloskundige maar dit kon zich nog wijzigen omdat ze het allemaal niet goed kon opmeten. 17 maart mogen we weer kijken naar onze kleine baby vermoedelijk zijn we dan 11 of 12 weken zwanger.
 
Terug
Bovenaan