Wat kijken jullie?

Hoi meiden,

Wij zelf zijn erg tv verslaafd, dat wil zeggen dat we veel series volgen. Heerlijk!!
Op dit moment kijken we veel Private Practice (straks weer Grey's Anatomy, YEAH!!!) ,Eli Stone, America's next topmodel, goede tijden, bouwval gezocht, verborgen gebreken, Wie is de mol, The good wife, X Factor. Dit wisselt natuurlijk per seizoen. Was benieuwd of jullie ook series volgen. Kan er zo van genieten!!
Indy volgt het zandkasteel en koekeloere hahaha. Verder kijkt ze heel soms een dvd maar ver niet.
Hoe is dat bij jullie?

Groetjes!

ik kijk op donderdag dubbeltje op zn kant en op dinsdag uitstel van executie en daarna trauma.
ook voor house ben ik altijd in. erg goede serie.
criminal minds heb ik allemaal al meerdere malen gezien, dus als ik de eerste 2 seconde heb gezien, weet ik precies welke aflevering het is.

en verder ben ik altijd wel in voor een tienermeiden film haha. zoals gisteren, sydney wihte.

liefs, do

hoi,
Maandag en dindag zijn mijn favoriete net 5 avonden:
Private Practice, verborgen gebreken, de co-assistent, Grey's anatomy, Desperate housewives.
Het grappige is, mijn vriend vindt die series ook leuk dus we hebben geen ruzie over de afstandbediening;)
Onze dochter heeft op dit moment 18 dvd's, echt erg. Altijd als iemand een cadeautje wil geven zeggen we meestal 'doe maar een dvd'
Ze is fan van: Dribbel, de droomtuin, sesamstraat, teletubbies, puppyhond (erg leerzaam!), biba boerderij en Elmo.
Ze zit heus niet hele dagen tv te kijken hoor;)

Groetjes,

Hey hey,

Wij kijken altijd naar de Mol erg leuk! verder kijken we Herman den Blijker met Enkele reis paradijs,
nu kijken we Olympische spelen,X factor,en ik kijk zelf elke dag gtst al vanaf mijn 7e haha!!
Verder staat er ook veel voetbal op bij ons mijn vriend heeft namelijk eredivisie live sinds een paar jaar aangeschaft......

GREY ANATOMY!!!!!! Jahhaaaaa das echt mijn serie haha. Verder kijk ik de pfaffs, Heroes (komt niet meer op tv, dus downloaden) Derek Oligvie, En nog iets waar ik ff niet op de naam kan komen. Is op ned 3 over gezinnen die ontsporen.
En ach soms als er iets op tv is, wat meestal naar ons idee niet het geval is.

Myrthe is fan van: Teletubbies, Droomtuin, Buma, Hopla, Wereld is mooi, Sesamstraat.

We kijken naar programma's van Herman den Blijker, housse, mentalist, csi en bones.
Dus ma en do avond kan je ons voor de tv vinden haha.
Verder kijkt manlief trouw op wo avond naar ultimed survivel op discovery.
Smiddags heb je weer kookprogrammas van nigella en jamie oliver vind ik ook altijd erg leuk
Daniel kijkt eigenlijk geen tv behalve smiddags met mij de kookprogramma's haha
Oh jah, verder altijd nog het nieuws van half 8.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan