Wat kijken jullie?

Maandag is zo'n lekker tv kijk avondje: (america's) next top model, fashion show, the cut... Ook uitstel van executie (nu helaas herhaling) of dubbeltje op z''n kant, tv makelaar kijk ik wel. X-factor, dansprogramma's, nu schaatsen.
En ik ben een trouwe ATWT kijker.
Minoux kijkt graag naar de teletubbies, zandkasteel en bumba.

Maandag en dinsdag zijn mijn net5 avonden. Ook mijn man vindt die series leuk, dus geen ruzie over de tv.
Op donderdag kijken we wie is de mol en op vrijdagavond op net5 the good wife. Verder zappen we een beetje rond en blijven we meestal op 1 of 3 hangen.

Bente vindt de dvd van Musty erg leuk, ook Bumba is favoriet, verder wordt er nog geen tv gekeken hier.

Groetjes Danielle

ik kijk graag de pfaffs op vrijdagavond , atwt , little house op the prairie en trauma centrum , house is erg leuk ( de nieuwe afleveringen ) en anders ncis

karlijn is helemaal verslaafd aan de droomtuin , bumba vind ze erg leuk k3 en de teletubbies
owja en nijntje

liefs maurilla

Hoi!

Ik krijg graag naar medische programma's (helaas nu wegens de olympische spelen niet), de Pfaffs, Derek Ogilvie, Desperate Housewives (neem ik altijd op zodat ik rustig zonder commentaar kan kijken...) en de afgelopen 3 weken generatie 2010
(jammer genoeg duurt het weer tot 2011 tot dat weer komt).
Ook kijk ik graag naar allerlei uitzendingen op discovery en national geographic.

Isabelle kijkt graag naar de teletubbies (en kent ze dan ook alle 4), pieter post, the hoobs (upc/jimjam), bumba en de droomtuin.
Ik was vanavond met haar en Stefan bij de Toys XL om ideeen op te doen voor haar verjaardag en ze heeft me zover gekregen dat ze een kleine Po mee mocht nemen! Die moest thuis net als haar gewassen en ligt nu heerlijk met Mimi, flipper, woezel en pip op het aankleedkussen onder de handdoek te slapen ;-)

Toch grappig om te lezen dat niet alleen de kids naar dezelfde programma's kijken, maar ook de ouders!

Liefs Monica

Ik kijk naar CSI, NCIS en House, alleen nu niet zoveel omdat Annemiek dan vaak loopt te mieren (nu 8 weken oud). Laura kijkt vanaf 17:00 naar Nederland 1, op dit moment is daar Beer Ludovic op wat ze helemaal geweldig vindt, daarna Sesamstraat en dan gaat de tv weer uit. Ook kijken we overdag wel eens filmpjes op Youtube, allemaal tekenfilms of intro's ervan die ik vroeger zelf keek, of Bert en Ernie. Na een stuk of vijf filmpjes die ongeveer een minuut of twee, drie duren gaat de computer weer uit. Laura heeft ook niet het geduld om lang tv te kijken.

Haha leuk om te lezen! Generatie 2010 vind ik ook leuk! Ben heel benieuwd hoe die kleintjes opgroeien...Tijdens mijn zwangerschap, en nu stiekem nog, vond ik het leuk om de verloskundigepraktijk te kijken. Wel uit het jaar nul maarja....

Groetjes!

Terug
Bovenaan