<p>Ons eerste kindje komt er (als alles goed gaat) binnen een achttal weken aan. Stilletjesaan ben ik alles in huis aan het halen. <br />Aangezien het onze eerste is, hebben we nog heel wat spulletjes nodig. We krijgen/kopen 2de hands wel het een en ander van vrienden, maar velen hebben zelf nog baby'tjes/eentje op komst/binnenkort plannen voor een volgende kindje. We hebben dus een vrij uitgebreide geboortelijst.</p><p>Natuurlijk wil ik de basics wel al in huis halen. Maar ik wil ook niet "sukkelen" tot we bepaalde dingen cadeau krijgen.</p><p>Ik dacht om zelf nog van de lijst aan te kopen/in huis te hebben van de vrienden:</p><p>- badje, verzorgingskussen, 1 overtrek (er staan dan nog reserves op de lijst)</p><p>- maxi cosy, wandelwagen, park met set lakentjes, babybedje met matras en lakentje/dekentje, </p><p>- wippertje</p><p>- rompertjes, tetradoeken, kleertjes hebben we al voldoende om de eerste weken mee door te komen denk ik ;-).</p><p>Wat denken jullie van verzorgingstas, babyfoon,...? Al in huis halen of wachten tot je ze cadeau krijgt (zijn ook wel duurdere items)</p><p> </p>