Geen stress; ook bij Ikea verkopen ze gewoon meubeltjes en die kun je dezelfde dag nog mee naar huis nemen. Via marktplaats kan natuurlijk ook. Ik begrijp je vraag overigens heel goed, heb dit zelf ook een beetje, al hebben wij inmiddels al best wel wat aangeschaft. Ik moet nog 12 weken, maar ben er daarvan sowieso al 2 op vakantie en wil ook nog een beetje kunnen genieten van af en toe een dagje niks in hetg weekend, vandaar dat we ook maar zijn begonnen met verzamelen.
Wat we al hebben;
- commode (kast van ikea)
- bedje (ikea)
- aankleedkussen
- kinderwagen (van Asten heeft vrijwel alles zelf op voorraad)
- autostoeltje
- wipstoeltje (kregen we bij bovenstaande 2 artikelen gratis..)
Rompers heb ik er een paar van in mt 50 en 2 in mt 56. Deels gekregen, heb er zelf pas 2 aangeschaft voor de zekerheid. Kleertjes heb ik wat in maat 50 en al vrij veel in 62, omdat je die laatste maat vaker krijgt. Ik heb van 2 mensen een tasje vol gehad, dus ging snel.
Waar ik over twijfel:
- speelkleed/boxkleed (leuk cadeau!)
- box (kan ik waarschijnlijk lenen, mensen die nu even geen baby hebben, hebben hem niet nodig, veel vrienden hebben hem alleen de eerste 6 maanden gebruikt)
- slaapzakken (gebruik je eerste 2 nachten toch niet)
- badcapes ect (heb ik er 1 van, de rest kun je altijd later kopen en/of krijgen)
Van veel dingen heb ik dus wel 'iets', maar heb je voor de handig meer dan 1 nodig. Dat tweede exemplaar kan ik dan vragen of gewoon later kopen. Zo ook met kleding; geen idee hoe warm de maand juli wordt, binnen 5 minuten is mijn vriend bij HEMA om een extra romper/vestje/legging te kopen in de juiste maat, ipv dat ik nu al alles koop en straks een enorme of juist mini-baby heb, die niets past.