Wat krijgen de kleintjes voor sinterklaas

met mn nieuwe nick maar nog dezelfde mama!

ik hou t echt klein, moet immers sparen nu ik dr alleen voor sta. Voor mn kids samen heb ik n huisje gekocht bij de hema die ze binnen en buiten kunnen gebruiken. Zoe gaat bijna naar school dus die krijgt n beker+lunchtrommeltje van dora en ik heb wat puzzels en ander klein spul voor ze. Wij vieren sinterklaas wl met zn allen, mn ouders, mn broer met zn meissie en hun kleintje (nu 2 mndn oud) en mn zus. Hier draait t om de gezelligheid en nie om de kadootjes, zit er gewoon even niet in.

Groetjes,

Reimara, mv Zoe en Neo (puntjes op de e lukt niet!)

Isis krijgt:

* een Nijntje viewmaster
* een Nijntje tas voor het kdv
* een roze stofzuiger die "echt" werkt
* een etch-a-sketch (geen idee of ik dit goed schrijf)
* een pyjama
* wat kleding

Nika (7 mnd) krijgt:
* een opblaasbaar roldinges   (even fotootje erbij anders snapt niemand me...)

* een set stoffen blokken van Prenatal (super leuk)
* kleertjes
* slofjes
* moet nog iets van speelgoed kopen, weet ik nog niet.

Verder allebei wat kleine schoenkadootjes; bijvoorbeeld een kinderschaartje, haarspeldjes of stickervelletjes voor Isis en een klein knuffeltje en een rammelaar-achtig speeltje voor Nika.

Dit is van ons en beide oma's en opa samen, dus valt wel mee toch? Voor Nika vind ik het zonde om veel speelgoed te kopen, we hebben nog zo veel van Isis en ze begrijpt het toch nog niet. Daarom dus ook wat kleertjes erbij, komt altijd van pas!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Ik lees ook met verbazing de hoeveelheid kado's! En dan te bedenken dat veel kadootjes nog in de laatste week gekocht worden!

Maar daar is iedereen vrij in natuurlijk hoor! Super gezellig natuurlijk zo'n groot feest!

Ik ben nog aan het twijfelen of we het wel gaan vieren. Ik zou het heel gezellig vinden, maar dan moet ik eerst Kian gaan leren dat er kadootjes bijhoren enzo. Dus ja, voor wie doe ik dat dan? Misschien wel meer voor mezelf omdat ik het feestje gezellig vind.
Aan de andere kant weet ik bijna zeker dat m'n schoonouders ook een kadootje kopen voor 'm. Dus misschien kan ik ze dan beter uitnodigen en er iets gezelligs van maken.....
Ik denk er nog even over. Bij de etos hadden ze bij de pampers van die little-people poppetjes met beesten/wagens enzo. Die heb ik maar even bewaard, die kan ik dan mooi inpakken. Ik ga zeker geen grote kado's kopen.

O, ik bedenk ineens een leuk ideetje! Misschien voor anderen ook wel leuk.
Een mini-kerstboompje voor Kian! Met wat versiersels, dan kan hij zijn eigen boompje versieren! (en moet ie dus afblijven van mamma's boom hahah!!) Hoewel, samen de grote boom optuigen is ook wel leuk ..... Oke, denk ik ook nog even over...

Jemig, anderen hebben een lange lijst kado's, ik heb een lange lijst met nutteloze informatie! haha

Liefs NElleke

Oja, vergeet ik bijna; aanstaande zondag hebben we een Sinterklaasfeest van mijn werk, dan krijgen ze ook allebei een kadootje. Maar ik ben vooral heel benieuwd hoe Isis op de enorme hoeveelheid kindjes (110, niet normaal!!!) en de échte Sinterklaas en Zwarte Pieten reageert...

Groetjes,
Myrna

Ahum, ik ga maar niet vertellen wat ze hier allemaal krijgen.
Ach, beter verwend dan verwaarloosd, haha .
En nee, wij wonen (helaas) niet in het Gooi.

Fijne Sinterklaas allemaal!

Tessie

Thom wordt een beetje verwend, maar we  willen het niet te gek maken. Hij heeft twee keer zijn schoen gezet en een kleurboek en waskrijtjes gekregen. Volgende week ontmoet hij de sint bij mijn zus en krijgt hij een pannensetje. Op sinterklaasavond krijgt hij een houten keukentje (een tafelmodel). Verder krijgt hij nog een pyama en waarschijnlijk nieuwe sloffen. Oh ja en ook het speeltje wat we bij de luieractie kregen.
Groetjes Laura

Siebe:   * puzzels van hout
                    * een opdraaibaar autootje
                       * DVD van Stuart Little
                      * grote doos Playmobil, dierenkliniek  (voor allebei)
                      * mutsje (gestreept)  en handschoentje in berenuitvoering
                      * vissenhengelspel
Merijn     * constructie doos (ijzeren bolletjes en staafjes met magneten)
                      * grote doos lego 3 huizen (voor allebei)
                      *  Cars auto waar hij weer meerdere auto's van kan maken
                      *  Vallende aapjes (spel met stokjes en aapjes die vallen zodra je er stokjes
                            uittrekt
                         * speel-teken-kleurboek  
                      * lade met nepgeld

Groetjes Fonske    

Net als Nelleke ben ik me ook te buiten gegaan aan luiers en heb de Little People ingepakt voor Sint. Maar uhm (zakt alweer door de mand) eventjes praktisch... wanneer komt Piet die zak met cadeaus afleveren? Vrijdag 5 december, gewoon?

Dat jullie niet het idee krijgen dat Stijn nooooooit iets krijgt, haha, met Kerst wordt hier schandalig uitgepakt dus we houden het met Sint rustig.

Terug
Bovenaan