Wat krijgen jullie kleintjes als bijvoeding?

nog een keer oja:ik heb t zelf zo gedaan,niet op advies van het cb.die vond het wel goed wat ik deed.zo niet,deed ik het toch

Hoi,

Laura krijgt liga of een rijstewafel of een starterskoekje in de middag met een flesje diksap, omdat de middag anders te lang duurt en een danoontje omdat ze dat lekker vindt. Wij eten ook een toetje na het eten.

Groetjes Ilona

Jarno is nu bijna 6 maanden en we zijn net pas een weekje begonnen met bijvoeden. Hij krijgt nog 5x bv en dat zal voorlopig nog zijn hoofdvoeding blijven. Wij gaan voeden via de repley-methode, dus nu krijgt hij 's avonds aan tafel een stukje groente in zijn hand. (Wortel, broccoli of tomaat bijvoorbeeld) Over een paar weekjes 's morgens een keer een stukje fruit. Zo bouwen wij het langzaam op.

Ander drinken krijgt hij ook niet, want hij krijgt immers bv. Als hij iets anders zou drinken, gaat mijn bv terug lopen.

Grappig te lezen dat ieder het weer op een andere manier doet!

Lien.

Quinn krijgt een heel fruithapje (100/125 gram) en  een hele groentehap (200 gr.). Soms oefenen we met rijstwafeltjes of babykoekjes. Maar dat is echt om te proberen.
Groetjes Veerle

Hoi

Wij zijn met 4 mnd begonnen en nu inmiddels ruim een mnd verder eet hij bijna een fruithap van 6mnd weg en ook een groentehap van 6mnd (bijna op)

Verder krijgt hij 4 flessen

Wil vanavond weer beginnen met papfles. Een mnd geleden kreeg hij hier last van dus we gaan weer proberen

Groetjes annegien

naast de melk hier:

fruit (altijd, is lekker)
een paar hapjes brood (als ze zin heeft)
een rijstewafel of meelkoekje of   6mndliga
aardappel met groente (maar dat lust ze niet, dus maak ik al 3 weken voor niks elke dag....begin me af te vragen wie hier de volhouder is: zij of ik hihi)

verder mag ze hier en daar een slokje diksap van grote zus.

we zitten inmiddels op 6 en een halve maand.

Terug
Bovenaan